30.06.2016

w kolorach...

... MAGNOLII
w zabawie kwiatowej u Agaty


W mojej pracy nie ma magnolii tylko kolory jej kwiatów. Odcienie róży, kremowego i bieli.... 
Herbaciarka dla Państwa Młodych !



nie wiem czy nie  naładowałam za dużo, czy nie przesadziłam z esami floresami ....





 Znam tylko Agnieszkę, mieszkałam x Ozdobą (bo tak na Agę mówiłyśmy) na studiach, była na naszym ślubie i weselu, mamy kontakt telefoniczny i co jakiś czas się spotykamy jak jestem w Krakowie (tam studiowałam a Aga pod Krakowem mieszka) i tak bardzo się ucieszyłam jak powiedziała mi o ślubie no i jak dostaliśmy zaproszenie na ślub.... Chciałam zobaczyć ozdobę w białej sukni, przy ołtarzu.... niestety nie damy rady dojechać tego dnia do Krakowa, żałuję BARDZO, jednak chciałam coś Ozdobie i Jej Mężowi podarować od nas na nową drogę życia, stąd ten wytwór magnoliowy :) Mam nadzieję, że Młodym się spodoba :) A najśmieszniejsze jest to, że wysyłam prezent koleżance koleżanki, która wybiera się na ślub do Ozdoby i Im to przekaże.... długa droga ale mam nadzieję, że herbaciarka dotrze do Młodych !!!


25 komentarzy:

  1. Przesympatyczny prezent na romantyczne pogaduchy przy dobrej herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny prezent dla Młodej Pary, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również serdecznie pozdrawiam ! :)

      Usuń
  3. Agatko, wspaniały prezent na zbiór pysznych herbatek do picia we dwoje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię prace w takim klimacie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko! Bardzo piękne jest te pudełeczko i te kolory takie delikatne,Śliczne pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i też przesyłam pozdrowionka :)

      Usuń
  6. Agatko mega odjazdowa pamiątka ślubna buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna herbaciarka. Super pomysł na prezent. Młodzi będą mieli świetna pamiątkę od Ciebie. Pewnie za każdym razem gdy będą sięgać po herbatkę by ja zaparzyć, będą przypominać sobie ten swój jedyny i szczególny dzień w życiu no i Ciebie oczywiście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. No i przynajmniej Pan mąż nie zapomni daty ślubu:)
      hiihi

      Usuń
    2. haha... na to nie wpadłam, niezła myśl :):):)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!