7.03.2016

kartki przez cały rok- marzec

U Ani wciąż trwa zabawa karteczkowa :) do której serdecznie zapraszam bo to nie tylko świetna zabawa ale także inspiracja do tworzenia nowych karteczek,  zbierania pomysłów oglądając innych dzieła no i ciągłego uczenia się w tym fachu :)


Pewnie uznacie że zaszalałam.... a CO nie wolno mi ? 
Nie mogłam siadając do tworzenia zrobić tylko 3 karteczek, po prostu się nie dało.... jakoś tak samo wyszło :) Z resztą u mnie jest taka sytuacja że nie mam stałej "pracowni" gdzie mogę zostawić bałagan i wyjść.... przenoszę materiały z miejsca na miejsce i dokładnie muszę je poskładać żeby krasnoludki nie podkradły czegoś istotnego :) Więc jak już wszystko wyjmę to siedzę ile się da żeby narobić karteczek... o ile wena i chęci są :) i tym razem były zatem moje wypociny :)

Zajce:


 
prezencik:


i tulipany:



Skromne bo takie tylko wycinane ale dla mnie też mają swój urok, zwłaszcza kicajce ;)

i wszystkie razem w komplecie :
 

Kolejne DZIĘKI Aniu dla Ciebie !!!

36 komentarzy:

  1. Agatko widzę , że świetnie się bawisz przy tych karteczkach co mnie niezmiernie cieszy. Lubię takie proste karteczki , spoko można wysłać bez obawy , że coś się uszkodzi w drodze, Chyba najbardziej spodobał mi się ten zajączek na łące pełnej kwiatów i tulipanek na białym tle.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzięki Tobie Aniu, bo w sumie wielkanocnych kartek robić nigdy nie przepadałam a tu... taka zmiana, jeszcze raz dziękuję !!!

      Usuń
  2. Agatko fantastyczne kartki. Króliki rządzą masz ich dosłownie całe stado. I powiem,że na zbiorczej fotografii najlepiej prezentuje się cały urok Twoich kartek. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe że zbiorcza fotografia tyle oddaje ;)
      Dzięki i pozdrawiam również !

      Usuń
  3. Hihi wena i chęci chyba są nawet ważniejsze niż czas ;).

    Widać, że u Ciebie dopisywało i jedno i drugie. Kartki są super. Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki :-) Wszystkie, bez wyjątku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zające w kratkę śliczne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , ta kratka też dla mnie jest urocza ;)

      Usuń
  6. Na zielonej łące raz, dwa, trzy a u ciebie nawet 4 zające;-)
    Bardzo podobają mi się twoje karteczki. W prostocie siła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste jest piękne, zwłaszcza pierwsza zajączkowa kartka, ta różowej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  8. w prostocie tkwi piękno,tak jest i u Ciebie:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne karteczki dla ciebie moze i skromne ale maja to cos. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i skromne,ale eleganckie i urocze, lubię właśnie takie,bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę ile świetnych karteczek powstało. Ja tak samo jak Ty wszystko przenoszę i przy tworzeniu robię niezły bałagan, ale czasem kończy się tylko na jednej sztuce, a u Ciebie widzę hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lidziu jednej nie opłaca się robić stąd u mnie taka ilość ! :)

      Usuń
  12. W prostocie urok:) Zając na łące jest the best:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze karteczki, pomimo prostoty zachowałaś fajny klimacik. Zajączek na łące spodobał mi się najbardziej.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łąkowy zajączek króluje :)
      DZIĘKI !!! i również pozdrawiam !

      Usuń
  14. Karteczki bardzo proste w wykonaniu. Ty zrobiłaś je ślicznie dodając im super tło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste i eleganckie :-))) Mnie ten finezyjnie zawiązany prezencik zachwycił :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalne i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki :) Takie prościutkie mają swój urok :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!