28.07.2017

szyję sobie -odc. 3

u Reni rzecz jasna !
W tym miesiącu kąt 90 stopni na przykładzie chociażby podkładek na stół. Niestety wybrałam kiepski materiał, ten po lewej w liście, miało być tak zielono i przyjemnie ale okazało się, że jest cienki, rozłazi się i nie trzyma kupy tak jakbym chciałam, no i przy szyciu tragedia ! Postanowiłam go połączyć z innymi bawełnianymi materiałami, niekoniecznie świetnie pasującymi do tej zieleni no ale stwierdziłam, że już mi szkoda zostawić to co wykroiłam...tak nie lubię marnować czegokolwiek!


I ucięty róg jak Renia prosiła w swojej instrukcji...


I moje kąty... nawet jeśli one wyszły prosto...


to niektóre ścianki niekoniecznie.... ale już trudno ! To niestety głównie wina tego zielonego materiału, szyło się go fatalnie !!!


Przygotowałam 6 podkładek zielonych z jednej strony i po trzy czarną i żółtą z drugiej strony.





Na stole na podwórku prezentują się następująco:



Majstersztyk to to nie jest ale cieszę się że pierwszy raz coś uszyłam z dodatkiem flizeliny. To dla mnie kompletna nowość. I w sumie będą służyć mimo krzywizn, prawda ???

Reniu dziękuję za kolejną lekcję i czekam na następną :) Pozdrawiam !


44 komentarze:

  1. Podkładki są super i mimo wszystko prezentują się rewelacyjnie w plenerze. Pozdrawiam ciepło na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko ,piękne na obie strony te podkładki :-D Nie martw się krzywiznami ,to tylko kwestia wprawy .Radzisz sobie doskonale :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie odpuściłem, bo bardzo ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko ja jestem pełna podziwu,podkładki wyglądają świetnie, szczególnie te biało czarne przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki wyglądają fajnie, a krzywizn żadnych nie widać.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dobrze zrobic zdjęcie i czary mary jest :):):) sciskam Gosiu!

      Usuń
  6. Fajne podkładki, żółte radosne czarno- białe jak dla mnie nr 1. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki są całkiem ładne. Szycie to jedno, ale efekt końcowy- dla mnie jest ok. Są ładne kolorystycznie. Zachęcają do biesiadowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Bardzo Ładnie Ci Wyszły Te podkładki, Zielone pięknie się prezentują - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko materiał ma duży wpływ na ostateczny wygląd, ale tego sie dopiero uczysz i wszystkie "wpadki" tylko pomagają nam w nauce.
    Podkładki wyszły świetnie i przy takim łączeniu kolorów ich dobór nie ma większego znaczenia- bardzo podobają sie te zielone, na podwórku wyglądają rewelacyjne, za to druga strona fajnie będzie sie prezentować na kuchennym stole
    Bardzo sie cieszę, że nie odpuściłaś i dokończyłaś prace,
    tym samym dziękuje za udział w kolejnej lekcji :)
    buziaki przesyłam i miłego weekendu życzę
    ps. żabcia;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Reniu za przypomnienie hehe :) coz widzisz nie robię tego tylko zeby sie wywiązać z lekcji ! Nauka przede wszystkim;)

      Usuń
  10. Świetne podkładki. Fajnie, że szyjesz, działasz, uczysz się, a błędy zawsze posuwają nas krok do przodu tak naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładki idealne do letniej scenerii:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam żadnej krzywizny nie widze :) Nie umiem szyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) moze i nie umiesz ale krzywizna jest hehe:)

      Usuń
  13. Agatko, zupełnie dobrze Ci idzie. Podkładki wyszły bardzo fajnie i nie masz się czym przejmować.Poradziłaś sobie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  14. No cooo ty! Podkładki są super �� Jesteś mega zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, plenerowe podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko jak dla mnie bombowe są te podkładki , po obu stronach. Może te liście nie szyły się dobrze ale efekt na stole pod gołym niebem jest rewelacyjny. Druga strona bardziej salonowa tez jest rewelacyjna !!
    Gratuluję , jak dla mnie 6 z wielkim plusem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, dziekuje za ta świetna ocenę:) jak nic musze jeszcze takie uszyć!!!:) sciskam !

      Usuń
  17. Podziwiałam podkładki, pomyślałam nawet że spróbuję takie uszyć. Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka, przyszedł listonosz...przyniósł podkładki :) Dziękuję Agato za cudowną niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi:) to ja dziekuje ze chciałaś z tej niespodzianki skorzystać:) niech służą na zdrowie!!!

      Usuń
  18. Fantastycznie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkładki wyszły moim skromnym zdaniem rewelacyjnie!! Bardzo mi się podoba, że mają dwie strony. Mała zmiana i zupełnie inny stół. Super :)) margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo trudności z szyciem zielonego materiału doprowadziłaś robotę do końca ... liczy się efekt. Podkładki super wyszły (no i są dwustronne).

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podkładki. Z kątami prostymi doskonale sobie poradziłaś. Zielone podkładki
    bardzo mi się podobają choć fatalnie Ci się szyło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Agatko, Twoje podkładki sa sliczne i we wszystkich kolorach mi się podobają. Swietnie się prezentują na stole w ogrodzie i najważniejsze , że umiesz szyć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!