11.07.2017

ciąg dalszy kolejnych części narzuty

Ach...popycham to do przodu ale generalnie jakoś pod górkę mi z drutami, mimo, że to lubię i że każdy kolejny kwadracik daje mi mnóstwo radości to ciężko mi się za nie zabrać...
wierzę że będzie lepiej :):):) Poniżej kolejne 10 sztuk do kolekcji...

Po lewej kwadrat w kolorze musztardowej żółci i na nim ażurowy wzór w węzełki a po prawek w kolorze srebrzystej szarości kwadrat w bukieciki-trudny wzór...dość pracochłonny ale piękny jest!


Na kwadracie w kolorze fuksji wzór w fantazyjne warkocze 
a kwadrat w kolorze ciepłej bieli ze wzorem w kółka


Oba kwadraty w kolorze srebrzystej szarości i po lewej pozorowany pojedynczy ściągacz a po prawej wzór w skrzyżowane warkocze.


Po lewej kwadrat w kolorze ciepłej bieli i wzór w czterolistną koniczynkę (gdzie ona jest nie wiem...cóż, nie wszystko wychodzi idealnie :)) a po prawej kwadracik w kolorze musztardowej żółci i wzór w baranie ogonki (haha coś dla mnie !)


Kwadrat w kolorze musztardowej żółci w ażurowy wzór w podkowy a kwadrat w kolorze srebrzystej szarości we wzór w bąbelki i okienka


Fajne jest to jak ewidentnie widać wzór, że wyszedł mi dobrze, gorzej jak jest inaczej ale najważniejsze że nauka idzie do przodu :)
pozdrawiam ciepło z lubuskiej ziemi !


26 komentarzy:

  1. Czasami tak jest, że idzie nam pod górkę. Dla mnie to mistrzostwo bo drutów nie ogarniam :) Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie tez juz efekt końcowy ciekawi....ech ale jeszcze mnóstwo pracy przede mna:)

      Usuń
  2. Agatko, powoli do przodu...
    A na jesień będzie piękny i cieplutki pled :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki z taka wiarę i optymizm hehe!!! Ale raczej nie na ta jesień :)

      Usuń
  3. Pięknie :) Ja nigdy w życiu nie ogarnęłam drutów, chociaż próbowałam kilka(naście) razy... Szydełko jak najbardziej ale druty to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję samozaparcia, taki duży projekt to wezwanie. Fajny wybrałaś sposób na naukę dziergania, bo od razu powstaje "coś" a nie tylko jakieś walające się po domu próbki jak u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) jak bedziesz chciała służę wzorami:)

      Usuń
  5. Super kwadraciki, już nie mogę się doczekać zakończenia projektu:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, kwadraciki maja świetne kolorki. Już jestem ciekawa całości.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdą jest to, co nam przekazujesz. Szydełko jest jakby prostsze, a z drutami trochę "pod górkę"... Mam podobnie. Ale brawo za wytrwałość i samozaparcie. Efekt będzie z pewnością świetny! Wierzę w to. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że tyle jest możliwości dziergania :) Fanie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie:) a pewnie to tylko kropla w morzu pomyslow ludzi bo tylko głowa nas ogranicza:)

      Usuń
  9. Agatko - podziwiam Cię za te druty....piękne kawałki tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to na drutach kilkanaście lat temu zrobiłam sobie prosty szal(który zresztą mam do dziś) prawe i lewe oczka i na tym jest koniec mojej znajomości drutów. A u Ciebie Agatko jeszcze takie ładne wzorki wychodzą, już czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tez Lidziu prawe i lewe oczka ale w rożnych kombinacjach, nic trudnego hehe:):);)

      Usuń
  11. Agatko! Znowu kawał dobrej roboty zrobiłaś, Przyjdą chłodne dni to wróci Ci chęć,Bo teraz latem nic się nie chce,Kwadraciki są Urocze Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Krysiu za słowa otuchy;) sciskam!

      Usuń
  12. Działaj Kobieto i się nie ociągaj! Idzie jesień i zima a i lato nas nie rozpieszcza więc ciepły, mięciutki i kolorowy pledzik jak najbardziej wskazany. Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego "sztrykowania".

    OdpowiedzUsuń
  13. To będzie śliczna narzuta. Czekam na całość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!