20.10.2016

Coś naturalnego

to temat na październik u Inki. Bardzo wdzięczny temat, tak mogę go ująć, co nie znaczy, że wszystko było proste w wykonaniu, tak jak to sobie w główce wymyśliłam hehe :)


Pierwsze co mi przyszło do głowy to poziome gałązki na choinkę i naturalne ozdoby, jednak nie było to takie hop siup ! W szafie z przyprawami znalazłam laski cynamonu, anyż, goździki i kolorowy pieprz, poza goździkami wszystko użyłam ale wersji było kilka. Na górze każdej gałązki dodałam jeszcze mikrokulki w sumie głównie dla ukrycia kleju na gorąco ale i dla imitacji zimy...



Druga karteczka jest z wykorzystaniem z poprzedniego miesiąca mediów (jakoś mi nic do niej się nie sklejało ostatnio- a szkoda wyrzucać). Baza była dodałam gwiazdy betlejemskie, napis i naturalne środki z kolorowego pieprzu w poinsejach a i dzwoneczek ze sklejki :) 
 i świątecznie świeci się brokatem !!! 
Wiem, wiem poinsecje są u Uli...ale narobiłam ich tyle, że teraz muszę je wykorzystać :) hehe


I ostatnia, z której jestem najbardziej zadowolona i która powstała "przez przypadek" jest choinka z kartonu z bombkami z gałązek wraz z brokatem, moja pierwsza (nieudana) tekturka wykonana metodą z serwetką i żelazkiem no i koronka, w sumie sama natura poza folią spożywczą i klejem :)



Przyznam, że kartki są i tak nie w moim stylu, za duże (format A5) i w ogóle takie na bogato i wypukłe... Ale cieszę się że spróbowałam czegoś nowego i za to dziękuję Ince. 
A karteczki przekażę na szczytny cel, zachęcam do pomocy!

To co lecę dalej dziergać i ogarniać towarzystwo a pewnie w przyszłym tygodniu pokażę Wam kolejne karteczki świąteczne :) POZDRAWIAM !!!


41 komentarzy:

  1. Agatko! przeuroczy jest ten koziołek - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko , nie wiem czemu ale nie załadowały się zdjęcia :-( nie widzę karteczek ,a na pewno są śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie są, rzeczywiście dziwne!!! Poprawie to! Dzieki Aniu:)

      Usuń
  3. Ja również widzę tylko koziołka, który jest przefantastyczny!!!!!! :D czekam na karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo widzę tylko koziołka, który jest rewelacyjny.
    Co do zdjęć to może mają zbyt duży rozmiar i dlatego się nam nie wyświetlają ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie może spróbuj zmniejszyć ich rozmiar jakimś darmowym programem graficznym i jeszcze raz je wgrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie wiem dlaczego tak sie stało, spróbuje jeszcze raz:) dzieki i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. To teraz mogę podziwiać piękne kartki. Wszystkie są przepiękne ale najbardziej mi się podoba ta pierwsza.
      Pozdrawiam jeszcze raz:)

      Usuń
    3. Dziekuje Aniu i cieszę sie ze sie w końcu udało uwidocznić zdjęcia:) sciskam!

      Usuń
  5. Agatko, ja też widzę tylko koziołka.
    Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... Poprawiłam ale wciąż nie wiem co zrobiłam nie tak!

      Usuń
    2. No i teraz jest pięknie!
      Ja też nie zawsze rozumiem Bloggera - wczoraj i u mnie nie obyło się bez problemów ze wstawianiem zdjęć, a robiłam tak jak zawsze.

      Usuń
    3. Złośliwość rzeczy martwych!!!

      Usuń
  6. Agatko, u Ciebie jak zawsze ciekawie i pomysłowo! Sympatyczny ten koziołek czy reniferek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, cudne karteczki, a najbardziej podoba mi się choineczka z kuchennych pachnących przypraw.
    Tulę serdecznie i życzę wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko teraz widac w końcu Twoje piękne karteczki. Nieźle sobie poradziłaś z tymi naturalnymi dodatkami. Świetne kartki powstały i na szczytny cel poleciały. Tez mi sie podobają te ostatnie choinki są świetne !!
    Buziaczki dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta naturalna choinka i lśniąca dzięki mikrokulkom :-))) Mediowe tło w drugiej świetnie współgra z gwiazdą betlejemską :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko masz bardzo otwarty umysł, gratki.
    W życiu bym nie wpadła żeby taka choineczkę zrobić.
    Karteczki ekstra, a produkcja papieru wciąga 💐

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki zrobiłaś. Pomysł z choinką kiedyś wykorzystam. Metoda ,,żelazkowa,, czyli prasowanie serwetek to moja ulubiona ... bardzo ładną serwetkę miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, zwłaszcza choinka z patyczków bardzo pomysłowa i cudnie ustrojona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Naturalna choinka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten naturalny koziołek jest po prostu świetny. A karteczki piękne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patyczkowa choinka jest bombowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choineczka z gałązek jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i pieprz wykorzystałaś, a myślałam,że byłam pierwsza z pieprzem. Nie oglądam , raczej wcześniej prac wyzwaniowych, by się nie sugerować. Okazało się,że często tak samo myślimy ;-)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!