1.06.2015

Kopciuch, czyli wymianka karteczkowa

u Lidki trwa bajkowa wymianka karteczkowa, tematem majowym była bajka KOPCIUSZEK. 

Ja wysłałam Kopciucha mojego do Ewy, która jak się okazało jest z południa Polski z okolic z których pochodzi mój Mąż, więc miło :) Proszę pozdrów Ewo zatem naszą rodzinkę !!!

A to mój Kopciuch w balowej sukni:





A dostałam Kopciuszka wraz z Księciem od Basi z szeptów serca,
dziękuję za piękną karteczkę




A Lidzi za zabawę !

I wszystkim a także sobie składam najlepsze życzonka z okazji Dnia Dziecka, bo przecież wszyscy jesteśmy dziećmi Boga i Rodziców ! Uśmiechu dużo i niespodzianek wielu :) !

2 komentarze:

  1. Ach jakie fajne karteczki, cieszę się że bierzesz Agatako udział w tej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jakie cudne karteczki. Patrzac na nie az by sie chcialo obejrzec kopciuszka :) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!