27.10.2016

Dzień smakowitej babeczki

W zabawie u Lidzi, jak co miesiąc ciekawy temat :)


 Powiem Wam , że inspiracją do karteczki była Gosia, której przygotowałam tą poszewkę z panią w kapeluszu. Gosia uwielbia Merilyn i dlatego powstały takie dwie karteczki dla Gosi
i do wymianki, przesłałam ją dla Reni :)


Zapomniałam o obowiązkowym elemencie ale na szczęście Lidka trzyma rękę na pulsie i przywołała mnie do tablicy ...więc poprawiłam i dołożyłam usta :)



A swoją dostałam od Ani. I przyznam się Wam, że jak otworzyłam kopertę byłam zachwycona ...
 bo to moja faworytka w tym miesiącu i baaardzo się cieszę że tak wyszło że jest teraz u mnie. Prześliczny hafcik i jeszcze raz Ani i Lidce dzięki że trafiło na mnie :)


Ah, czyż nie jest wspaniała ?! :)
Miłego dzionka życzę :)


32 komentarze:

  1. Fajny pomysł - lubię kartki z przymrużeniem oka ;)
    Prześliczną kartkę dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki ale ta którą dostałaś od Ani jest niesamowita. Haft jest przepiękny !!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe karteczki stworzyłaś!
    A dostałaś rzeczywiście cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko cieszę się, że ta wymianka sprawiła CI tyle radości, oby tak zawsze :) Karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez babeczki bułeczki ;)
    Ten hafcik jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko zrobiłaś bardzo spersonalizowaną kartkę z myślę o zainteresowaniach Reni ,a takie lubię najbardziej.
    Ty Agatko też dosłałaś"smakowitą kartkę" dla "Smakowitej Babeczki".
    Ta kartka to faktycznie faworytka pewnie nie jednej z glosujących. Ania wyhaftowała piękny wzór. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak karteczka Ani wymiata!!! Dziekuje Marzenko i sciskam :)

      Usuń
  7. Piękne karteczki! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, piękne karteczki. A ja też zapomniałam o obowiązkowym elemencie:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i pomysłowe karteczki! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki a jakie fajne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Piękną Karteczkę zrobiłaś i Również piękną otrzymałaś, Ja również zapomniałam o obowiązkowym elemencie :-) Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze czyli jest nas wiecej:) hehe pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. bardzo pomysłowe karteczki, a dostałaś cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna karteczka, świetnie poradziłaś sobie z tematem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki godne zabawy -dziękuję za karteczkę bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!