12.11.2019

haftowane zawieszki- listopad

Ula na listopad wymyśliła dla nas słoik :)
Miałam nie małą zagwostkę, bo przecież prawie cały rok wyszywam świąteczne słoiki a powtarzać się nie chciałam, na szczęście po przeszukaniu sieci dotarłam na post na blogu właśnie z wyszytym słoikiem, poprosiłam o wzór i zabrałam się do roboty. Za wzór dziękuje Kasi :)


Mój słoik z dobranymi kolorami z resztek i mulin bez etykiet, wygląda tak:



Tył podklejony granatowym filcem:


I jak Wam się podoba ? Mnie bardzo, naprawdę jestem zadowolona. Kasia podesłała mi jeszcze inne wzory więc mam nadzieję, że i za nie się zabiorę ;) bo warto !

Został ostatni miesiąc zabawy, muszę zakasać rękawy i wracać do wyszywania, wzór już wybrałam, zatem lecę i serdecznie Was pozdrawiam :) twórczego czasu życzę ;):):)

36 komentarzy:

  1. Jaki piękny słoiczek, niczym prawdziwy. Super 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje i wcale się nie dziwię że jesteś zadowolona.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju jaki sliczny słoiczek, cudny jest ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny ten słoik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła spiżarka tych świątecznych zapasów Ci się zbierze Agatko. Przesłodki jest ten bałwanek, i niby taki mały słoiczek a ilość krzyżyków powalająca. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko przepiękny słoik wyszłyłaś i jeszcze taki dedykowany! Super! Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy bałwanek na słoiczku przysiadł. Śliczny wzór. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, cudny słoiczek wyszyłaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zawieszka :) Szkoda że tam nie ma mojego imienia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa będzie miała zjawiskową choinkę w tym roku:) podziwiam kolejne zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft :) bardzo podobają mi się te ozdoby słoiczkowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z zawieszką :) udana praca - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy i bardzo ,bardzo świąteczny słoiczek :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny słoiczek i jeszcze z dedykacją :)
    Ewa będzie przeszczęśliwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!