25.09.2019

KAPELUSZ

jeszcze nigdy nie bawiłam się z Dziewczynami ale temat mi się spodobał....
UWAGA- DUUUUŻO ZDJĘĆ !!! :)



więc najpierw wpadłam na pomysł chustecznika (mówiłam, że ich trochę tu będzie).... taki w muchomorki... kupiłam kilka grzybowych serwetek ale nie mogłam się zdecydować. Wybrałam tę:



muchomory posypałam kruszonką z pasty śniegowej i dorobiłam na dole mech z kuleczek zielonych, białych i z gazy... takie chropowate to wszystko wyszło :) zamiar w głowie zawsze jakiś jest a wychodzi różnie, tym razem tak miało być ;)







Ale później do chustecznika dorobiłam kobiałkę grzybowo-jesienną :)






i poniżej radosny duet : :)









Chustecznik już służy, bo niestety dopadł nas katar a kobiałka wkrótce posłuży na zbiór grzybów... widzę w niej kurki, one są delikatne, jak kobiałka ;)  Bawiłam się świetnie, dzięki dziewczyny !
pozdrawiam Was bardzo ciepło :)

32 komentarze:

  1. Przepiękne prace. Kocham jesień, a Ty pięknie ja oddałaś w tych pracach, czuć magię jesieni. :) Sama też mam lekkie przeziębienie, życzę nam wszystkim zdrówka. Pozdrawiam serdecznie, uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do takiej kobiałki Agatko to grzybki będą same wskakiwać. Świetne prace, powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, super grzybkowe prace. Niech katar idzie precz i życzę Wam udanego grzybobrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko sezon na grzyby widzę za otwarty -piękne pracę.
    Szkoda że sezon na katar Was dopadł życzę dużo zdrówka dla Całej Waszej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :) szykuje sie grzybobranie z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ach.
    A ja czytając tytuł myślałam z,e ozdabiasz kapelusz. Taki prawdziwy... Może się skusisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, zwłaszcza chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny grzybowy zestaw :-)
    Ja już w tym roku zaliczyłam rewelacyjne grzybobranie czego i Tobię życzę! Uwielbiam chodzić na grzyby!
    Zdrowia dla całej Twojej gromadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tak ja tez uwielbiam ale poki co jeszxze nie zaczelam wędrować z dziecmi po lesie ....

      Usuń
  9. Ależ wspaniały jesienny komplecik, no oczarowałaś mnie Agatko, super!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kobiałka i chustecznik, w w moich rejonach wysyp grzybów. Agatko zajrzyj do mnie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Chustecznik jak najbardziej na czasie, bo to przecież czas katarów a i grzybki w lesie rosną więc i kobiałka przydatną będzie. Fajnie jesień w Twoich pracach się rozgościła.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ogarnełaś temat, piękny zestaw i wszystko praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko ale ekstra ozdobiłaś te rzeczy, szczerze mówiąc mając taki chustecznik to az chce się mieć katar hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy pomysł na użycie motywu grzybka :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!