20.03.2018

wyzwanie wielkanocne -część 3

W KTM trwa wyzwanie wielkanocne.

I trzeci etap to:

Motywy: zajączek-pisanka/jajko-koszyczek


Kolory: zielony-fioletowy-brązowy





Gratisowo pociechy dostały kolorowanki, więc zawzięcie malowali :) i poniżej prace ale nie chcę pomylić więc nie podpisuje... ale na pewno malował: Karol, Jaś, Paweł i Zosia. :) 
Tereska póki co się tym nie interesuje :)




A ja korzystając z nieobecności mojego M usiadłam wieczorem delektując się ciszą i zmalowałam najpierw zajce w odpowiedniej kolorystyce:



A potem wsadziłam je w jaja, dodając kokardkę imitującą trawkę :)




Rodzinna fota obowiązkowo też jest:.


I tym sposobem mam kolejne śliczne karteczki do wysłania. Zabawa sprawiła mi mnóstwo radochy, za którą Wam Mamom z Klubu wielkie dzięki :)

Pozdrowiona i uściski przesyłam !!!



32 komentarze:

  1. Kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, Agatko!
    A Twoje dzieciaczki świetnie kolorują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, piękne karteczki stworzyłaś:) a kolorowanki pierwsza klasa - mojego nie mogę namówić do kredek w domu;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coz zrobic Madziu...nasi to kolorują na potegę, nie nadarzam z temperowaniem kredek :)

      Usuń
  4. Agatko, śliczne te zajączki. A jak pięknie poradzili sobie z kolorowankami Twoi mali artyści.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zające, szczególnie te fioletowe (ten ciemny - ach!).

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje pociechy dają rade, pięknie pomalowały kurczaczki :) ZAJĄCZKI urocze i szybkie karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wyszły te karteczki a ten królik fioletowy jest wręcz hipnotyzujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zające, na kartkach wyglądają znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko rosną Ci następcy.:) Rewelacyjne zajączki. Są wycięte z tektury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wycięte z papieru, jakaś okładka kolorowanki dzieci, taka sztywniejsza

      Usuń
  10. Agatko! Przeurocze karteczki z zajączkami, A arcydzieła Dzieciaczków są prześliczne, Fajnie że dzieci lubią kolorować, będą z nich Artyści - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów pięknie wykonane zadanie. Jesteś robótkohliczką i tak trzymać.Życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa, a ile prac powstało :)
    Dzieciaczki utalentowane po mamie.
    Twoje karteczki Agatko też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra króliczki zmalowałaś. A dzieciaki zdolniachy po mamusi . Fajna kolejna zabawa. Super jest to Twoje "domowe przedszkole"
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieciaki mają w Tobie wzór do naśladowania. Pięknie poradzili sobie z kolorowankami. A rodzinką królików na kartkach-przefajne !
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę super prace! Macie tam bardzo dużo talentu:) Jak Wam zabraknie kolorowanek to zajrzyjcie na E-kolorowanki bo podejrzewam, że macie jeszcze mnóstwo fajnych pomysłów co mozna z nich zrobić:) Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki! Kolorowanki również - każdy miał swój wkład :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!