5.11.2018

wyzwanie 10 i cięcie gięcie odc. 8

Postanowiłam, że skoro obie prace są składaczkowe to będą razem w poście.

u Ewy hubki jest niekończąca się kartka plus element kolorowania.


Może nieskromnie zabrzmi ale bazę do tej kartki robi się szybko i łatwo, gorzej już z jej ozdobieniem mi szło, może dlatego, żę się uparłam, żę to koniecznie ma być wielkanoc tak jak dotychczasowe karteczki u Ewy?! Sama nie wiem no ale dałam w jednym miejscu plamę i już pokazuję co i jak :)


U góry przód, ok. Na dole strona z wtopą, bo najpierw ozdobiłam trzecią stronę gdzie dałam baranka i napis, który tu niestety widać częściowo.... no nie powinno tak być ale tak zostanie....



no i ostatnia strona z kolorowanymi przeze mnie baziami...


Fajne doświadczenie bo wydawało mi się, że bazę będzie trudniej zrobić, także dzięki Ewo za mobilizację i wywołanie do tablicy :)

No i pora na 8 już odcinek nauki cięcia i gięcia u Ewinki. Jestem w szoku, że to już 8 lekcja, jakoś pomieszało mi się w tym miesiącu wszystko...


Zrobiłam póki co jedną karteczkę ale składaczek mi się bardzo podoba więc kto wie czy nie powstaną jeszcze kolejne.... :)




A w sobotę nasz synek Jaś miał 6 urodziny, tort z meteorytem więc nie miałam dużo roboty w dodatku Karol malował wszystko na torcie więc cóż... doczekałam się następcy :)


Doprawdy nie wiem jak to jest że ten czas tak szybko mija, wydaje się, że niedawno Jaś się urodził, wspominaliśmy jak to było.... a tu już taki młodzieniec ;) a ja wciąż taka młoda :):):)


Dziękuje obie Ewcie za fajne tematy do pracy , mnie się zabawa podobała :) 
Pozdrawiam i owocnego tygodnia wszystkim życzę, no i dzięki że zaglądacie :)


12 komentarzy:

  1. Agatko! Sto lat dla Jasia! Tort Super, Karteczki Urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie, a Jasiowi życzę spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Jasia !!! Agatko a Twoje karteczki zawsze podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Jasia:-) Zdolne te Wasze dzieci, tort wygląda apetycznie :-) Karteczki obie piękne, w dodatku składaczek na moją zabawę jak pisałam ma fantastyczny morski klimat, dzięki kolorom :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekaj, poczekaj, za chwilę będzie dorosły:( ten czas leci jak zwariowany, ale na to nie mamy już wpływu i tylko trza się cieszyć że mądre dzieciaki nam rosną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zapomniałam, składaczki świetne, ja mam nadzieję, że w końcu je przetestuję, a dla Jasia urodzinowe buziaki :)

      Usuń
  6. Super Ci idą te składaczki! Sto lat dla Janka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Jasia . Tort z meteorytem jest super!
    A Twoje kartki, Agatko - przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort wygląda super, aż ślinka mi pociekla... A karteczki są fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!