29.05.2017

szyję sobie- odc. 1 wersja A

Po poście u Ani na blogu, nabrałam ochoty, żeby również spróbować swoich sił w tych początkach szycia :) Kursik prowadzi Renia i chętnym polecam !!! 
Nie jestem początkująca za bardzo, coś tam szyję jako samouk ze mnie 
no i jeszcze torby nigdy nie uszyłam....
Moja wykonana z fajnego materiału, chyba taka cienka flanela, bardzo przyjemne w dotyku, nie jest sztywna i maszyna lekko bierze ten materiał, w sensie że bez problemu.


Uszy przyszyłam jak pokazała Renia. O mały włos moja torba miałaby uszy przyszyte tak, że ciężko by się otwierało torebkę ale na szczęście do przymiarki wszystko przypięłam szpilkami 
i w mgnieniu oka zmieniłam co trzeba :)


Zawsze w takich szmacianych, zakupowych torebkach brakuje mi małej kieszonki, np. na klucze albo na drobniaki czy małe zakupy (guma do żucia czy tik-taki), więc w tej wersji torebki jest i kieszonka, mam nadzieję Reniu, że mi wybaczysz małą zmianę :)


Ogólni bardzo przyjemny projekt i przede wszystkim prosty i praktyczny. Polecam innym i zachęcam, żeby spróbować :)

U nas dzisiaj bardzo przyjemnie, rano szalałam z chwastami w ogródku, bardzo się cieszę, że zaległości nadrobiłam ! :)

Serdecznie pozdrawiam i słonecznie ściskam a i owocnego tygodnia życzę !


33 komentarze:

  1. Śliczna i bardzo udana torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak fajnie Agatko że dołączyłaś do kursiku . Twoja torba bardzo profesjonalna , podoba i się. A wiesz że o kieszonce tez pomyślałam , może sobie jeszcze doszyję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Hihi :) mamy podobne upodobania:) dzieki Aniu i sciskam!

      Usuń
  4. Szmacianki są najlepsze na zakupy!
    Fajny pomysł z kieszonką :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko nawet nie wiesz ja bardzo sie cieszę, ze dołączyłaś do nas:)
    Torba świetna i jak najbardziej wszelkie modernizacje mile widziane:)
    ja w mojej pokażę jeszcze jedno rozwiązanie
    ale to już w czerwcu:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w kursiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dziekuje za kursik!:) i czekam na czerwcowa odsłonę Twojej torby:)

      Usuń
  6. Agatko, torba jest świetna. Bardzo podoba mi się pomysł z kieszonką.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba idealna na zakupy i popieram pomysł kieszonki. Ja w każdej musze mieć właśnie choćby na orbitki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Torba jest Super, Kieszonka naprawdę się przydaje - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma jak torba" szmacianka" najlepsza na zakupy i nie tylko bardzo dobrze Ci wyszła Agatko i z kieszonką to bardzo dobry pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko super, ja zawsze podziwiam wszystko co ktoś uszył własnoręcznie. I jeszcze ta kieszonka w środku, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajną torbę sobie uszyłaś :).

    Też mi zawsze brakuje małej kieszonki :).

    I też ;) lubię plewić :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, ja ciągle próbuję się przekonać do szycia, chociaż powoli próbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna torba ;-) Taka zawsze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna robota. Raczej na pewno nie jesteś początkująca, dla mnie jesteś profesjonalistką szyciową, tym bardziej, że ja nawet nie jestem początkująca, ale kiedyś pokonam tą stojącą w kącie maszynę :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu znając Ciebie i Twoje zdolności pewnie i z maszyna swietnie sobie poradzisz!!!:) sciskam i dziekuje za odwiedziny !

      Usuń
  15. Świetna torba i pięknie uszyta. Na pewno będzie dłużej służyć niż zwykłe reklamówki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna torba;) i wcale nie widac ze jestes poczatkujaca a wrecz przeciwnie swietnie Ci idzie;) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!