03.01.2020

zawieszki serca

Na blogu DIY dziewczyny pokazały jak uszyć śliczne filcowe serducho.


Dałam chłopcom filc w różnych kolorach, wydrukowałam szablony i zaczęliśmy działać. 
Oczy chłopcy przyszyli z guzików, buźki wyszyli sami, Jasiu dorobił język, do tego gwiazdki aby był akcent świąteczny i zawieszki ze wstążek.


Rewelacyjnie nie jest ale chłopcy się naprawdę starali. Serca są lekko wypchane watą.


A tak serduszka prezentują się na choince:


Dzięki za inspirację, bez Was Dziewczyny nie powstałyby te serca, bo nawet już nic nie planowałam, żeby tworzyć a z racji, że dawno igłą nie działaliśmy, chłopcy chętnie działali :)

pozdrawiamy !

34 komentarze:

  1. Piękności
    Brawo panowie.Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolni chłopcy - brawo!
    Agatko, wszystkiego dobrego w tym roku Wam życzę, dużo zdrówka i uśmiechu.
    PS. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości...
    Uściski przesyłam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko chciałam pisac e-mail ale nie chce zebys myślała ze Cie pospieszam czy cos, dzieki ze zaglądasz :)

      Usuń
  3. ogromne brawa dla chłopców, jak pięknie im to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Igła z nitką tancowała i serduszka wyszywała. Brawo Wy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam talenty Twojej gromadki i chęci, z jakimi do kazdego kolejnego zadania podchodzą. Brawo Wy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie właśnie jest rewelacyjnie, super oczy z guzików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszka, widac, że z sercem szyte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoi chłopcy to i do tańca i do różańca! Brawa dla nich i dla Was jako Rodziców, że uczycie ich wszystkiego co im się w życiu przyda :-) Znam dorosłe osoby, które guzika nawet nie przyszyją ;-)
    A tu takie piękne ozdoby chłopcy uszyli, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne sa takie zawieszki :) super Zci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłopcy zdolni po mamusi :-)
    Pięknie się serducha prezentują na choince
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawa dla chłopaków!!! Śliczne serduszka!!!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka, brawo dla chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko serca są super, tym bardziej, że wykonali je chłopcy. Brawo dla nich :).

    Choinka z takimi ozdobami jest najpiękniejsza :).

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne serca zrobili chłopcy :), jak pieknie sie prezentują na choince :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko, zdolnych masz artystów - serduszka są super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawa dla Chłopków, romantyczni dżentelmeni Ci rosną:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!