28.09.2018

szyję sobie odc. 17

Jak szycie to u Reni i kolejna lekcje z ciekawym tematem.
Szczerze powiem, że temat mi obcy, tzn. nie temat sznurka ale wypustek. Dopiero po przeczytaniu postu Reni zaczęłam zauważać, że te wypustki są bardzo często używane w ubraniach, u nas zwłaszcza dziewczęcych.... ciekawe ... Usiadłam do kompa i zamówiłam trochę dla siebie materiałów.  Na próbę uszyłam torbę z wykorzystaniem wypustek....






Idealna nie jest ale szyta z sercem i radością, bo to na prezent urodzinowy. :)
trzymajcie kciuki, żeby jutro u nas nie padało bo festyn z babą :) 
miłego weekendu życzę i pozdrawiam !


27.09.2018

święta na okrągło- wrzesień

Inka w tym miesiącu ma kolejne karteczki dla nas do liftowania.


Mamy kartkę Ani ( ta po lewej) przy robieniu której przeliczyłam się co do wielkości moich wydruków więc jest troszeczkę skromnie :P hihi :)

Doroty kartka po prawej a lift mój po lewej, najtrudniejszy do znalezienia był lampion.... 
coś tam jest, inaczej nie będzie....


i Violi karteczka po lewej, moja po prawej. Próbowałam zrobić shaker ale to nie na moje siły :) Jest inaczej ale elementy wspólne są, np. cekiny :)

Inko, dzięki za kolejną porcję świetnej zabawy ! pozdrawiam ciepło... aaa i jeszcze rodzinna fotka:



26.09.2018

makowy słoiczek

Taki mini, mniejszy niż standardowe, nawet nie wiem po czym.... wykonany znaną metodą i u mnie pomalowany lakierem nitro, pokrywka to inwencja własna ;)



Ciekawostkę wam opowiem, mianowicie nie posiadam w swoich łapkach żadnego słoika ozdobionego przez siebie.... ciekawe to jest co ? ;) Ostatnio tak nad tym sobie dumałam haha....  ten też wkrótce idzie w świat !
a poniżej pomocnice nasze obierają winogrono na sok i jeszcze zmęczone padnięte w ciągu dnia ;)



pozdrawiam już jesiennie ale ciepło :)


24.09.2018

kartki przez cały rok-wrzesień

u Ani kolejna propozycja tematów do tworzenia karteczek. 
Tym razem bingo, dowolne trzy elementy z poniższego zestawienia.



U mnie jakiś wysyp okazji we wrześniu, nie tylko dla moich przyjaciół i znajomych ale także mój brachol i koleżanka mieli swoje zamówienia :) Najpierw urodzinowe na których w większości jest niebieski, kropki, i warstwy lub kwadrat czy stempel....




Kolejne wykonane na różne rocznice ślubu. I też króluje niebieski, kropki czy kwadrat i warstwy a na tej pierwszej nawet szydełkowy kwiatek :)



Teraz ślubne i tu też niebieskości, kwadraty, kropki a ta poniżej prawa ma brokat.




Wielkanocne to niebieski (chmury), kwadrat gdzie nie gdzie, kropko i stempel.






I ostatnie bożonarodzeniowe, niebieski, brokat i warstwy...


Chyba w tym miesiącu rekordowa ilość ... kolaż poniżej z 24 kartkami.... masakra !!!


Ale to nie specjalnie tak wyszło... więc nie krzyczcie hehe ;) bawiłam się nieźle a to najważniejsze ;)

A właśnie przed momentem zauważyłam, że to 1000 post (SZOK, że już ich tyle naskrobałam)
więc wśród osób które poniżej zamieszczą komentarz wkrótce wylosuję szczęśliwca
 i obdaruję niespodzianką :)
POZDRAWIAM !!!