28.12.2016

wymianka świąteczna

o TU TU TU się zapisałam, najpierw swtierdziłam, że nie dam rady ale potem uznałam, że w sumie co mi szkodzi, że sprawię sobie i komuś radość :) i tak też się stało !


Ode mnie poszedł taki oto chustecznik. Blanka moja para wymiankowa, chciała coś z decoupage, uznałam, że chustecznik będzie taki uniwersalny. Najpierw chciałam go zrobić na świątecznie ale uznałam, że wtedy nie będzie mógł stać cały rok, a ta serwetka jest genialna, bo też ma kolory czerwone i zielone, które królują na święta. Mnie się podoba !!!




Do tego dorzuciłam faktycznie świąteczne ozdóbki szydełkowe i z papierowej wikliny, coś świątecznego dla ciała i karteczka-haftowana najpiękniejsza według mnie, którą w tym roku poczyniłam i przydasie.... zapakowane poleciały pocztą Polska do samiuśkiego Krakowa !!!


A od Blanki dostałam przepiękną karteczkę, wspaniałe przydasiowe wycinanki z różnych wykrojników, cud miód i orzeszki !!! już korzystam :) Coś dla ciała i dla naszych dzieciaczków (autka dla chłopców i pierwsza spineczka dla Zosi...musimy jeszcze na włoski poczekać :)) Prześliczną bombeczkę i równie pięknie ozdobiony notesik ! A i foremki do ciastek!!!



to zdjęcie wykonała Blanka, bo spanikowałam, że straciłam swoje zdjęcia, bo komp nam padł i poprosiłam o co nieco Blankę, no i na szczęście też swoje znalazłam :)


Wszystko sprawiło mi ogromną radochę !!! BLANKO - DZIĘKUJĘ ! i dziękuję za zabawę naszej organizatorce Patrycji :)

20 komentarzy:

  1. Agatko świetna wymianka , piękne prezenty zrobiłyście dla siebie na wzajem
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wymianka. A chustecznik jest naprawdę super.
    Buziaczki, Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, bardzo udana wymiana! cudne prezenty przygotowałyście dla siebie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka, wspaniałe rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne prezenty sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!