6.11.2018

OGRZEJ SIĘ :)

W KTM trwa cykliczne wyzwanie, związane z chłodem, który przed nami, pt. "ogrzej się" :)


Pracuję nad czymś innym i żeby odpocząć trochę od szydełka usiadłam dzisiaj do grubej włóczki którą zakupiłam, żeby wypróbować i wykonać komin na podstawie TEGO filmiku. Możecie wierzyć lub nie ale wykonanie całego komina zajęło mi 15 minut, z zegarkiem w ręku.... to było drugie podejście, bo przy pierwszym nabrałam za dużo oczek i wyszedł za szeroki.... generalnie bardzo prosta i szybka sprawa. Grunt żeby mieć grubą włóczkę. Moja to TA, zużyłam jedną sztukę. Niestety trochę gryząca jest, lecz przy zakupach przez internet nie da się tego sprawdzić a komin jeszcze można podszyć jakimś polarem żeby było milej. Póki co polaru w tej kolorystyce nie mam ale chwalę się tym co mi wyszło z tej plątaniny. No gęba mi się cieszy bo strasznie jestem z siebie dumna 
że się udało i że to tak krótko trwa, no REWELKA !!!



Kupiłam tą włóczkę przy okazji zamówienia w tym sklepie i chciałam sprawdzić jak będzie się prezentować to fajne cieniowanie i zmiana kolorystyki. Jak dla mnie wygląda ciekawie. Przy kolejnej okazji może wybiorę coś bliższe moim kolorom, bo spodobała mi się ta plątanina i to bardzo :)


Mimo, że to nie moja kolorystyka to wygląda nie najgorzej :)


hehe, mała rzecz a cieszy no! Dzięki Dziewczyny z KTM za mobilizację, dzięki Wam mam mnóóóóóóóóóóstwo radochy :) pa ;)



35 komentarzy:

  1. Agatko! Super jest ten twój Komin - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyszedł ci ten komin, a i włóczki fajnie się prezentuje. Ale żeby tak w 15 min? Szok :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda oryginalnie ale najważniejsze że grzeje :-) Aż się wierzyć nie chce że zajmuje to tylko 15 min . Muszę sobie obejrzeć ten filmik. A kolorki bardzo fajne , pasujące do wszystkiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak tez byłam zdziwiona ze tak szybko idzie :) dzieki Aniu za odwiedziny !

      Usuń
  4. Rewelacyjny komin :)u mnie za oknem wiosna dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szybki i jaki ładniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wydawałoby się, że taki komin to godziny pracy :D
    Fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szacunek Agatko - taki rewelacyjny komin w 15 min - podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki ! Ale to nic trudnego, zapewniam :)

      Usuń
  8. No proszę, wystarczyło Ci 15 minut na stworzenie najmodniejszego w tym sezonie komina :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda na szyjce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko super Ci wyszedł:)
    miałam podobny filmik zapisany już kilka miesięcy temu i nie mogę sie za nie wziąć.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super komin i bardzo Ci w nim do twarzy, może się przekonasz do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, piękny i ciepły kominek, aż trudno uwierzyć, że tak szybko powstał.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa włóczka, świetny komin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa praca, oryginalna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż milo popatrzeć na Twoją radość 😁 super komin. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie próbowałam nic upleść rękami, ale coraz bardziej podobają mi się efekty! :) Świetny komin!
    Dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł Agatko...
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ten pomysł na komin!
    Myślicie, że można do niego wykorzystać włóczki z akrylu?
    Takie rozwiązanie może być super nie tylko na zimę, ale też na inne pory roku.
    Swój zrobiłabym w szarościach albo granacie.Jak zrobię, dam znać!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!