20.08.2019

SAL z flamingiem- odc. 2

Nie sądziłam, że dzisiaj już 20-ty a jednak, więc i pora 
na kolejną odsłonę flamingowego haftu w zabawie u Ani


Miałam nadzieję ukończyć hafcik ale rzeczywistość okazała się mniej łaskawa niż plany w głowie :) Przyznaję, że najwięcej poczyniłam będąc w szpitalu po porodzie Weroniki, jak widać, wtedy powstał prawie cały różowy flaming. Mimo tego, że naprawdę starałam się odpoczywać, to i tak coś tam sobie powiedziałam przy hafcie, co oczywiście dla mnie też było przyjemnym odpoczynkiem ;)



Jak widać , niewiele mi brakuje do końca, póki co spędzam czas nad innym haftem, stąd zastój w tym ale do końca zabawy jest mnóstwo czasu więc nie muszę się zbytnio spieszyć :) 

Przeznaczenie, które wymyśliłam dla flaminga wciąż mam w głowie i cały czas myślę jak oprawić obrazek więc mimo, że prace nad nim stanęły to myśli wciąż wokół niego są :)

Aniu dzięki za zabawę wspólną a także dzięki firmie CORICAMO za życzliwość :)



22 komentarze:

  1. Śliczny ten flaming. Ja sobie odpuściłam ten Sal a miałam na niego chrapkę, bo zawalona jestem robótkami i terminy gonią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten hafcik, Agatko!
    Szczerze podziwiam Twoją organizację pracy :-)
    Uściski dla Waszej gromadki 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko jestem pełna podziwu dla Ciebie, a haft prześliczny, jednak kruszynka obok jeszcze piękniejsza.:) Serdeczności dla Was wszystkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy hafcik a maleńka pod czujnym okiem mamy słodko śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest imponujący, a będzie piękny.
    Weronisia od początku zaprawia się zatem w hafcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, ale ty szybciutko wyszywasz te flamingi, wyglądają wspaniale, podziwiam wielce! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, czy możesz użyczyć swojej turbo-igły? ^_^
    Jeszcze kilka krzyżyków i haft będzie gotowy.
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na Twojego flaminga żal mi, że nie skusiłam się na haftowanie tego wzoru! Świetnie Ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki a z haftowaniem chyba mozesz dołączyć jest jeszcze mnóstwo czasu :)

      Usuń
  9. Cudny flaming, przepiękny :-) i już jesteś prawie na finiszu. Ach, nikt Cię nie dogoni, a już na pewno nie ja :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to nie wyścigi tylko zabawa wiec bawmy sie dobrze :):):)

      Usuń
  10. Agatko gratuluję, juz zostało tylko kilkanaście krzyżyków. Nie wiem kiedy Ty to wszystko robisz , jesteś pracowita jak mróweczka. Będzie cudowny obrazek.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie się prezentuje ten Twój hafcik. Brawo TY!!! Już prawie koniec. Gratuluje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!