8.07.2015

JESTEM TU

czyli metryczka do wymianek



Wspaniała rzecz zebrane informacje w jednym miejscu, informacje tak bardzo przydatne przy naszych wymiankowych zabawach- DZIĘKI EWO ZA POMYSŁ !!!

1. Agata Baran po prostu, nicku nie posiadam 

2. Techniki które podziwiam .... mh...krótko mówiąc każde rękodzieło, ciekawi mnie filc, dostałam próbną wersje dla początkujących ale jakoś nie mogę się zabrać do zgłębienia tego tematu. Podglądam przepiękne karteczki i boxy. Uwielbiam oglądać wspaniałości ozdabiane techniką decoupage ale jest to strasznie czasochłonne bo nie mogę się oderwać i oglądam i oglądam... no i fantastyczne rzeczy wyczarowywane szydełkiem i wyhaftowane, a i wykonane na drutach- to zawsze będzie moja pierwsza miłość ! Zapomniałam jeszcze o wspaniałościach, które szyjecie na maszynach.... marzę żeby kiedyś udoskonalać się w tym fachu i meble które odnawiacie też robią na mnie ogromne wrażenie ! I chętnie przygarnę rzeczy do haftu, decoupage czy drutów i szydełka a także skrawki materiałów do szycia na maszynie :)

3. Haftuję, szydełkuję, robię na drutach, szyję na maszynie, ozdabiam techniką decoupage, wykonuję kartki ale takie po swojemu i gotuję :) Chyba najlepiej jednak czuję się w hafcie krzyżykowym. Decoupagu wciąż się uczę a na szydełku i drutach nie wszystko potrafię wykonać, także i moje szycie na maszynie jest bardzo podstawowe, w końcu jestem samoukiem. Jednak mam taką nadzieję że w przyszłości (może jak dzieci podrosną) znajdę czas żeby udoskonalać się w tym co kocham robić... póki co obserwuję Was, doczytuję i wprowadzam małe zmiany....

4. ulubione kolory to zdecydowanie: ZIELONY, GRANATOWY I BIAŁY

5. nie znoszę RÓŻOWEGO, wręcz nie cierpię..... a CZERWONY znoszę ale nie używam w garderobie czy w mieszkaniu....

6. Przydasie lubię dostawać i jeśli chodzi o to jakie to po prostu dla mnie przydatne do tego czym się zajmuję....a ja po prostu lubię niespodzianki i staram się wszystko wykorzystywać !

7. Biżuterii raczej nie noszę, poza zegarkiem-jeśli go zalicza się do biżuterii, od święta/wesela też jakaś bransoletka czy klipsy. Na palcach mam tylko obrączkę i pierścionek zaręczynowy. Mam też trochę korali i rzeczy na szyję ale odkąd mamy dzieci to rzadko je zakładam...

8. Ulubionego motywu w mieszkaniu nie mam ale uwielbiam słoneczniki !

9. Kawy nie pijam, za herbatą nie przepadam ale z dwojga złego: HERBATA może być rooibos :)  No i inni domownicy w razie "W" skorzystają....

10. słodycz to czekolada i orzechy laskowe... MNIAM ! ! !

11. Jeśli chodzi o książki to lubię czytać i z chęcią coś przygarnę, może być używane, wszystko poza fantastyką i czarami....

12. kosmetyki to wszelkie poza perfumami i pachnidełkami.

13. Chciałabym jeszcze dodać że jest mi bardzo miło że przyjęłyście mnie do świata blogowego z otwartymi ramionami i dziękuję Wam, że mogę się od Was uczyć za to że dodajecie słów otuchy, że podziwiacie, rozśmieszacie, bawicie... że jesteście !!!

14. Imieniny mam 5 lutego a urodziny 3 kwietnia :)

8 komentarzy:

  1. :) Miło Cię troszkę lepiej poznać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo...cieszę się że ktoś tu zajrzał :)
      również pozdrawiam !

      Usuń
  2. Agatko, dziś dostałam od Ciebie mega wypas ;)) dziękuję :*****
    jak wiesz, ten tydzień mam zalatany , na szczęście jednakowe mamy tylko 3 więc będzie paczuszka do Ciebie a już miałam obawy że może więcej będzie i nic dla Ciebie nie znajdę, buziaki dziękuję, dziękuję, dziękuję - tym razem skorzystam z metryczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że paczuchna doszła... no a ze się podoba to druga wspaniała wiadomość !!! Korzystaj no i mną się nie przejmuj! Z przyjemnością podzieliłam się tym co miałam :)

      Usuń
  3. Miło było mi sobie poczytać i dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)) Ja też jestem kwietniowa , ale już Byk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczytalam i mam zagwozdkę, ale mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona z tego co dla Ciebie przygotuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!