2.10.2019

zabawa z motywem- odc. 9

u Ewy oczywiście ta zabawa, a we wrześniu obowiązują nas trójkąty :) Niby proste ale trzeba coś tam wkomponować, żeby było ładnie :) a nie byle jak :)







Poniżej jeszcze sierpniowe błyskotki, które posłałam Ewie ale na blogu nie miały swojej premiery.



I nasze małe koktajlowe pomidorki, zbieram je i zbieram i końca nie widać.... te mi szczególnie się podobały bo są takie podłużne.... fotkę podsyłam TU :)


 Jeszcze pochwalę się naszym pięknym okazem arbuzika :) nie jest duży ale słodki i soczysty :):):)



I na koniec zapraszam zajrzyjcie TU i podziwiajcie gościnne występy Ani :) zachęcam !!!



25 komentarzy:

  1. Super kartki, Agatko, ale zając jest "the best"!
    Pomidorki też miałam, ale nie w takich ilościach, a arbuzom chyba rzeczywiście tegoroczne lato służyło.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj u nas mnóstwo ich na krzakach, samosiejki ....

      Usuń
  2. Śliczne karteczki Agatko, a szczególnie podoba mi się ta z młodą parą. Pomidory koktajlowe mieliśmy w ubiegłym roku, ale mniejsze, w tym roku bardzo malutko niestety. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomidorków u mojej szwagierki mamy mnóstwo. Te koktajlowe są jak malinki, nie sposób przejść obok nie skubnąwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z zającem naj,naj :-)Pomidorki koktajlowe lubię, najbardziej żółte gruszkowe i malinowe czerwone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam:) az tyle tych odmian jest?! Musze sie rozejrzeć :)

      Usuń
  5. Śliczne Agatko kartki zrobiłaś :).

    Fajniutkie są te Wasze pomidorki :).

    Super, że udało się Wam wyhodować arbuza :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki Agatko, a pomidorki koktajlowe uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :) miło mi, że tak pieknie wykorzystałas zajaczka wielkanocnego i Młoda Pare ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to zaszczyt korzystać z Twoich cudnie pokolorowanych obrazków :) bardzo mi sie podobaja te króliki :):);)

      Usuń
    2. Jeszcze raz dziekuje Aga:)

      Usuń
  8. Świetne trójkąty i jak zwykle spory urobek. Arbuz wygląda bardzo apetycznie, aż dziw, że w naszym klimacie taki piękny wyrósł. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nom dziwne ale radosc jest :) dzieki Marysiu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  9. Świetne kartki Agatko , ale ta ślubna z błyskotkami mnie zaczarowała jest cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kartki! Ta z zającem jest obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!