28.06.2018

święta na okrągło- czerwiec

u Inki kolejne fajne karteczki do liftowania, w tym moja Moniki i Ewy


Pierwsza karteczka którą wzięłam na warsztat to taki patchwork Moniki, u mnie trochę w innym stylu i bez krzyżyków, no i w innym formacie... bardzo spodobała mi się taka forma karteczki.


Ewy kompozycja po prawej a moje nieudolne próby po lewej:


A i na końcu zrobiłam lift swojej kartki.... zeszło mi trochę z tym hafcikiem ale podoba mi się efekt końcowy i cieszę się, że zasiadłam po długiej przerwie do karteczki z haftem :)


a tu moje czerwcowe trio :)


Jestem zadowolona z tych karteczek, każda inna ale każda ma swój urok :) Dzięki Inko i za wybór mojej kartki do liftu i za kolejny miesiąc fajnych inspiracji !!! 

Dzisiaj walka z ogórkami, większość na małosolne idzie na sobotni festyn BOCIANA w sąsiedniej wiosce, gdzie chłopaki z drużyny piłkarskiej z naszej wioski będą zbierać na swoje potrzeby, dokładamy i swoje "3 grosze" :)  a i walka z chwastami wciąż trwa :):):) pozdrowionka !






23 komentarze:

  1. Piękne, oryginalne karteczki
    1
    każda ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki, Agatko!
    Ta z hafcikiem bardzo mi się podoba :-)
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, zwłaszcza ta z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Agatko :) Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja kartki patchworkowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne lifty ! U nas ciągle pada i jeszcze nie mogę walczyć z chwastami ,ogórków też jeszcze nie mam na przetwory .Jak się to nałoży to zgroza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Przepiękne Karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze oryginalnie i inaczej niż można by przypuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne Agatko jak zwykle, ale co hafcik, to hafcik:-) Uwielbiam te krzyżyki i podziwiam wszystkich, którzy tak igiełką czarują. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zaszalałaś dziś Agatko, Twoje kartki w tym miesiącu są wyjątkowe, a najładniejsza ta haftowana. Mów co chcesz , jest pracochłonne ale efekt jak dla mnie zawsze WOW..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, wspaniałe kartki. Powodzenia w walce z chwastami.

    OdpowiedzUsuń
  11. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สวัสดีครับ starbet789

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!