22.01.2016

kartki przez cały rok

Wszystko za sprawą TEJ zabawy


Długo się zastanawiałam czy dam radę ale mobilizacja jest duża, bo fajnie mieć już gotowe wcześniej karteczki, zawsze to później będzie mniej do zrobienia a przy okazji można wykonać rożne te karteczki, ponieważ zawsze jakiś inny pomysł wpada do głowy :) Cieszę się że się zdecydowałam, a oto moje prace:

z różami



z choinką



i z pisanką


oraz wszystkie razem w kolażu wykonanym przez Anię-organizatorkę zabawy-DZIĘKUJĘ :)


Już sobie wyobrażam swój zbiór za kilkanaście miesięcy... i jak siadam pełna zapału do wypisywania świątecznych karteczek.... eh byle wytrwać :)

25 komentarzy:

  1. Agatko cieszę się, że dołączyłaś do karteczkowej zabawy i mam nadzieję , że będziesz się bawić aż do grudnia. Zapas karteczek będzie jak znalazł.
    Twoje karteczki są bardzo fajne szczególnie mi się spodobała ta z dziewczynką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko nie będę oryginalna bo mi też najbardziej podoba się karteczka imieninowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Dziewczyny :)
    a widzicie do tej dziewuszki nie byłam do końca przekonana a wyszło ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki i fakt mobilizacja jest potrzebna, więc warto zapisywać się na takie wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo fajnie Agatko, że też się jednak zmobilizowałaś. Karteczki sa świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki. Miałam kiedyś uczennicę o identycznym imieniu i nazwisku Agatko:-) serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, świat jest mały.... ale jak ja to mówię baranów jak psów :):):)

      Usuń
  7. fajne karteczki :) podoba mi się ta imieninowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwamy Agato, ja zapisałam się jeszcze na inne zabawy kartkowe i też mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze ,zwłaszcza ten zajączek leżący na pisance :-))) Z miesiąca na miesiąc będzie lepiej nam wychodzić to tworzenie kartek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze karteczki :-) Ale u mnie nr 1 jest kartka z dziewczynką :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dałam się skusić na tą zabawę - taka mobilizacja jest świetna. Twoje karteczki Agatko są urocze, szczególnie ta z różami - bardzo romantyczna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki, zwłaszcza ta z różami

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka z różami jest piękna, pozostałe zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i pomysłowe, ale najładniejsza ta z różami, bo taka bardzo pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się że Wam się podobają karteluszki i dziękuję :) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!