7.03.2019

wielkanocna zabawa karteczkowa

w KTM cz. 2 zabawy karteczkowej.


Tym razem mamy się inspirować tablicą i bingiem



Ja skupiając się na bingu (wybrałam zwierzę, warstwy i recykling- szarość pod napisami z tektury) zapomniałam zupełnie o kolorystyce z tablicy.... tak GAPA !!! Co prawda na każdej kartce jest kolor zielony i jest białego trochę ale to raczej nie o to chodziło.... 





Nie byłam zadowolona ze swojego niedopatrzenia jeśli chodzi o kolorystykę więc wczoraj machnęłam kilka karteczek z królikami, lepiej prawda ?! (koronka, zwierzę i warstwy)




Macie się ze mną... to wszystko przez pośpiech ! Jest złym doradcą....ale nie ma tego złego, mam za to więcej karteczek :) hehe... generalnie lubię kleić więc miło mi było !!! Dzięki za pomysły i mobilizację do wykonania tych kartek :) Pozdrawiam wszystkich ciepło :)



18 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja kartek. Super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z barankiem w sumie bardzije mi się podobają :) ale wykorzystanie warts i koronki też dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te baranki, a zające znam ;-) są bardzo sympatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów hurcik, ale poszalejesz rozsyłając świąteczne życzenia. Świetnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom musze zacząć pasować bo znaczki takie drogie ...😬

      Usuń
  5. Super Agatko obie wersje świetne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aLEŻ HURCIK U cIEBIE JAK ZAWSZE :) Czas masz z gumy, wszystko ogarniasz :) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko Aga ale lubie wywiązywać sie z tego co postanawiam :)

      Usuń
  7. Agatko, świetny hurcik.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki, drugi zestaw skradł me serce, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!