1.12.2016

dzień czekolady

u Lidzi w zabawie w nietypowe święta


W ramach wymianki w tej zabawie karteczkę dostałam od Krysi, serdecznie dziękuję !!!


A u mnie taka wesoła interpretacja tematu. Fioletowa krowa bo czekolada MILKA, zajada sobie na łące czekoladkę ;) i obowiązkowe kolorowe motylki :) i wysłałam ją do Anny T


Wyobraźcie sobie, że i ja dostałam kalendarz adwentowy, niespodzianka od wspaniałej Sylwii i to też kalendarz stworzony z rolek po papierze toaletowym, ułożony w choinkę:) dziękuję Sylwio!!!


Radosnego i twórczego grudnia życzę :)


18 komentarzy:

  1. Obie karteczki piękne, a i kalendarz bardzo ładny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są te Wasze czekoladowe karteczki!
    I pomysłowy kalendarz :)
    Ja właśnie przygotowałam kalendarz - jak dzieci wrócą do domu, to będzie radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze pochwalisz sie nim na swoim blogu Iwonko:)

      Usuń
  3. Ha ha, jaki fajny kalendarz. Zazwyczaj jest tak., że "szewc bez butów chodzi". Tyle tych kalendarzy narobiłaś, to teraz będziesz mieć swój, prywatny, a jaki pomysłowy :) A karteczki z wymianki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, aż mi się słodko zrobiło na ten widok. Cieszę się, że twórczyni wspaniałych kalendarzy tez dostała takowy.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Gosiu!!! Ja tez sie cieszę:) i sciskam!

      Usuń
  5. Wspaniałe karteczki i kalendarz! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Bardzo Fajna ta Twoja krowa fioletowa, Kalendarz też jest uroczy - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i jeszcze raz dzieki za karteczkę:) sciskam!!!

      Usuń
  7. Fajnie, że i o Tobie ktoś pomyślał:)
    Super udana wymianka karteczkowa:)Odlotowa fioletowa krowa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Milka moja ulubienica 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!