18.05.2016

kartki przez cały rok-maj !!!

W zabawie u Ani, ten miesiąc jest w kolorystyczne patriotycznej czyli czerwono-białej.





i kolor biały i czerwony to bardzo dostojne i piękne kolory, takie też powstały kartki :) proste ale ładne, eleganckie i takie spokojne w odbiorze ...

okolicznościowe maki, skromne ale jakie eleganckie i delikatne kwiatki....


a poniżej patriotyczny mikołaj i baranek wielkanocny 2 w 1 bo i kokardka i flaga :)


 i wszystkie razem


 grafika z barankami tak mi się spodobała że wykonałam jeszcze kilka wielkanocnych karteczek, dzięki Aniu, bo kolejne karteczki mogę włożyć do magicznego pudełeczka :)


 



 

W takim tempie to do Wielkanocy kolejnej będzie ciałkiem niezła kolekcja, może w końcu wystarczy i dla mnie i dla Mamy kartek ręcznie wykonanych... oby, jestem dobrej myśli :)

30 komentarzy:

  1. Agatko! Karteczki są wszystkie bardzo ładne a ilość jaka imponująca - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko ciesze się , że tak Cię zainspirowałam , ilość barankowych karteczek jest imponująca, chyba pobiłas wszelkie rekordy w tym miesiącu. A Twoje karteczki bardzo mi się podobają, jest na nich wszystko co potrzeba . Skromnie ale elegancko. Dziękuję Ci za udział w zabawie i mam nadzieję że nie spasujesz przed grudniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu i oczywiście mam w planie wytrwać do końca czyli do grudnia :) hehe

      Usuń
  3. Agatko, piękne karteczki! Te maki takie wspaniałe w swoim czerwonym przepychu. Podziwiam też kolekcję baranków.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła kolekcja! Wszystkie prezentują się uroczo.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i także przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Ale kolekcja wspanialych kartek . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne karteczki. Ależ kolekcja powstaje. Będzie co wysyłać.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spisałaś się Agatko na medal!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał, dziękuję ! i również pozdrawiam !!!

      Usuń
  8. Rany Julek :) ale wysyp, sama szefowa stwierdziła, że zadanie zaliczone wiec ja tylko dodam tulaski dla Zosi :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No i pięknie. Zwłaszcza wielkanocna mi się podoba. Potwierdziłaś nią coś, co dla mnie było oczywiste, czyli że czerwień do Wielkanocy pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki super i w hurtowej ilości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję... no a jak już zaczynam tworzyć i coś mi się podoba to szkoda sprzątać cały bałagan i marnować weny :)

      Usuń
  11. Z Wielkanocnymi karteczkami zaszalałaś:) Wszystkie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkcja hurtowa:)
    ale karteczki śliczne, szczególnie maki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baranek piękny ale maki zawsze podziwiam. Będzie co wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zrobiłam maki ;-) Ilość wielkanocnych oszołomiła mnie ,piękne wszystkie kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!