15.04.2020

Abecadło z igły spadło- odc. 2

Pora na kolejną odsłonę zabawy Ani i Oli


Tym razem hafcik kawowy, ja kawy nie pijam, więc jak zobaczyłam hafcik pomyślałam o naszej przyjaciółce Dorocie, która uwielbia kawę !!! Spytałam ją o kolory jakie lubi i ta dam!:



A poprzednie hafty, dzięki Iwonce, oprawiłam w kwadratowe ramki. No rewelka wyszła :)



Teraz tylko czekać na koniec zakazu odwiedzin i przekażemy je tym, dla których je wyszyłam :) 
Dzięki Aniu i Olu za kolejny świetny hafcik, wyszywało się go przyjemnie 
i dobrze się z Wami bawiłam :) Pozdrawiam !!!

36 komentarzy:

  1. ale fajny motyw, swietny haft Agatko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszywanko. Oj widać, że lubisz to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft, Agatko. Ja też nie pijam kawy:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko piękne hafciki wszystkie. A te poprzednie w tych kwadratowych ramkach wyglądają rewelacyjnie !!
    Kawa w zieleniach jest genialna. Oglądam te hafty w różnych wersjach kolorystycznych i każda jest inna i każda rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każda odsłona ma to "cos" w sobie :)

      Usuń
  5. Agatko pięknie wygląda ten haft z kawą w roli głównej. Poprzednie w kwadratowych ramkach prezentują sie znakomicie. Bardzo mi sie podobają. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny haft :-) też nie piję kawy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne hafty pieknie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda haft w zieleni.
    A ja jestem kawoszem więc hasło w sam raz dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień zieleni i śliczny haft!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, ale twórczo u Ciebie :) z pewnością haft bardzo się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny super wyhaftowany obrazek :) Fajnie wygląda w tej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta różnorodność pomysłów dla tego prostego wzorku jest powalająca a Twoja wersja Agatko bardzo optymistyczna i pełna nadziei;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik, bardzo fajny wzorek.Poprzednie hafty też prezentują się ślicznie.Miło dostać taki piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko podziwiam Twoje hafty- wszystkie zawsze tak pięknie się prezentują:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny napis Ci wyszedł :) i do tego w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie w zieleni wyszło :)
    Domki w ramkach pięknie się prezentują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!