15.11.2017

kartki przez cały rok- listopad 2017

u Ani ma się rozumieć :)


Boże Narodzenie konik na biegunach:




Wielkanocna lub zamiennie na Boże Narodzenie według mapki, u mnie dwie opcje.


Okolicznościowa z kwiatami i cekinami u mnie....



Bardzo przyjemnie mi się pracowało z tymi tematami, więc dziękuję Reni za pomysły. A i koniecznie zajrzyjcie do Niej na bloga, świetnie szyje, świetnie frywolitkuje i decoupaguje.... generalnie kobieta o złotych rączkach :) hihi :)

I mój pierwszy kolaż, nie jest doskonały ale się starałam i dzięki Aniu za cierpliwość w tej kwestii :)


ściskam z dzikiego zachodu :)


37 komentarzy:

  1. Agatko jak dla mnie BOMBA !!! Mam swoja faworytkę, ta Madonna z dzieciątkiem jest przepiękna !!!!! :-) Fajne grafiki z konikami znalazłaś.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.
    P.S. Będzie zbiorcze zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madonna jest piękna, to jakis haft maszynowy ale żal było mi go wyrzucać... A kolaż bedzie, postanowiłam sie nauczyć go robic :):):)

      Usuń
  2. Piękne i te religijne i te z konikiem . A w tych dla dzieci słodka grafika :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Mnie szczególnie wpadły w oko te dla Zosi i Mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie powinnam się dziwić hurtowym ilościom u Ciebie Agatko, a jednak zawsze to robię :) Super kartki, ta z Maryją najśliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) i tak nie jest ich aż tak duzo, ale jakos weny nie mam na kolejne :)

      Usuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale ta z Madonną zdecydowanie podoba mi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :) z Madonną naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agaciu, kartki są cudne. Jakie ładne te dzieciaczki. Ale najpiękniejsza jest kartka z Matką Boską.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki wszystkie.Religijna jest naj.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziulka z Dzieciatkiem !!!- cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Super karteczki są wszystkie , Ale ta z M.Bożą jest najpiękniejsza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze grafiki wykorzystałaś do swoich kartek:)
    kartki według mapki chyba sa naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki dla Zosi i Mani są najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko Twoja pomysłowość i pracowitość nie jednego doprowadza do rumieńców wstydu, podziwiam wszystkie prace, ale jednak TA Madonna jest zachwycająca:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki piękne, ale najpiękniejsza ta z Matką Boską. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!