7.11.2017

podaj dalej

Ach, no wczoraj listonosz mnie zaskoczył. Przyniósł mi dwie przesyłki i okazało się, że są to przesyłki z zabawy "podaj dalej", do których bardzo dawno się zapisałam i kompletnie o nich zapomniałam... zatem teraz mam dwa na raz haha :) 

jedna przesyłka była od Madzi a w niej cudna pergaminowa karteczka 
i coś dla ciała oraz wspaniałości dla każdej tworzącej i dłubającej :) -dziękuję !!!


a druga od Natalii z szydełkowymi cudami, cudną zakładką szczurkiem i coś także dla ciała oraz z innymi wspaniałościami do wykorzystania przy robótkowaniu- dziękuję !!!


I zgodnie z zasadami zapraszam dwie chętne osoby, u mnie razy dwa, więc cztery, które chciałyby otrzymać ode mnie przesyłki, będą to świąteczne przesyłki z moimi robótkowymi pracami.

I pozdrawiam Was ciepło mimo chłodu na dworze....



26 komentarzy:

  1. Piękne prezenty to ja się zapisuje na podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Basiu, poprosze zatem o adres na baran.agata@vp.pl

      Usuń
  2. Tak to już jest, że w natłoku codziennych obowiązków o czymś zapominamy ale jak widać na Twoim przykładzie mamy miłą niespodziankę:)
    Fajne prezenty otrzymałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu:) i zapraszam do zabawy gdybys miała ochotę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie, niestety nie skorzystam bo na obecną chwilę nie dam rady a nie chciałabym nikogo zawieść:)

      Usuń
    3. Jasne, rozumiem Aniu :)

      Usuń
  3. Taką miałaś podwójna niespodziankę, to podwójna radość i podwójne ochy i achy :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty, to ja druga chętna na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty otrzymałaś Agatko. Mi własnie listonosz też przed chwilą przyniósł paczkę z podaj dalej, więc jutro też będę u siebie na blogu się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dzisiaj dostałam radosny pakiecik z wygranego candy :)Podzielam Twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się cieszę z Tobą moim liskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, piękne prezenty. Szczurek podobny do mojego Aleksandra:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Bardzo ładne prezenty otrzymałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. To Ci niespodzianka he he taka kumulacja: cieszę się, ze prezenty z podaj dalej dotarły się Tobie podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niespodzianka była wielka wiec dzieki raz jeszcze za te wspanialosci :)

      Usuń
  11. Widzę, że mój szczurek ma brata o którym nie wiedział :)
    Świetne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zostali adoptowani w dzieciństwie przez rożne rodziny :):):)

      Usuń
  12. To ja jestem w kolejce następna :) Zgłaszam się do zabawy :)
    Tak , szczurek jest zabawny , również takowego posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!