25.02.2020

książki w lutym

Lidzia na luty zaproponowała literki  F, Z i W


U mnie F jak Frankowska, Z jak Zaczaruj i W jak Warszawa na okładce książki, czyli Pałac Kultury i Nauki oraz wieżowce :) i druga  jak Ficner, Z jak Zgoda i W jak wesoła pni :) , wiem że naciągane...


A trzecia to Z jak Zakład i W jak wiosna (kwiaty i kolorystyka okładki :)) i czwarta to W jak wrzosy :)


Generalnie wszystkie książki spoko ale zgoda na szczęście ciągnie się niemiłosiernie.... nie dla mnie ale skończona hehe :) Umęczyłam się ale książka pisana inaczej niż zazwyczaj, 
może dlatego ta "inność" mi nie podeszła.... Wczoraj byłam w bibliotece i już mam kolejne książki do czytania :) Jutro zmieniam repertuar :)

A Ewa na luty zadała nam radosny temat.


A zakładki mam tym razem dwie, jedna w prezencie wykonana i dopasowałam wesołą książkę 
o skarpetkach, lektura naszego synka.


A drugą wykonałam pod książkę z dzieciństwa, którą powtórnie czytaliśmy z dziećmi :)


Zakładkę z Pippi włożyłam do książki i oddałam do biblioteki ale bawiłam się przy jej tworzeniu świetnie ! Nie maluję za dużo a tu się zaangażowałam i sobie trochę poćwiczyłam :) baza kartki ze ścinek. Miała być wesoła i kolorowa jak sama Pippi :)


Dziewczyny serdecznie Wam dziękuję za kolejny wspólny miesiąc zabawy ! 
Pozdrawiam ciepło :)

28 komentarzy:

  1. Jak szybko zrobiłaś podsumowanie! Ja jak zwykle w lesie... Miłej lektury.

    Ps. Czy te Skarpetki to ciekawa lektura dla dzieci? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki są rewelacyjne! Moje dziewczyny uwielbiają :)

      Usuń
    2. Tak skarpetki bardzo fajne. Podobno jest druga czesc :)

      Usuń
  2. Fajne zakładki. Ta książkę ze skarpetkami gdzieś widziałam. A Pipi to rzeczywiście kupa śmiechu. Wystarczy na nią popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa😂
      Skarpetki sa w cybince w bibliotece 😊

      Usuń
  3. Rewelacyjne zakładki, ale prym wiedzie Pippi.:) Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Agatko, Agatko, Warszawę już uznam, ale niestety dwie literki W są zbyt naciągnięte (wiosna i wesoła pani) więc nie mogę tego zaliczyć. To ma być tak, że każdy kto na daną okładkę spojrzy, do razu wyraz na ta literkę zobaczy, bez domyślania się i wymyślania :) Ale i tak świetny dorobek czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko spoczko wiedziałam ze sa naciągane ale Warszawę przeciez kazdy rozpozna, mi odrazu sie w oczy rzuciła :) ja sie swietnie bawię niezależnie od wyników i ilości przeczytanych książek :)

      Usuń
    2. No to się bardzo cieszę :)

      Usuń
  5. Zakładki świetne, zwłaszcza Pipi :) skarpetkową książke znam, tez czytałam dzieciakom na wakacjach. Ogladałam Was jako kresowianki, obie wygladacie bajecznie, zwłaszcza Zosia z tym wianuszkiem na główce :) Bedzie miała świetne pamiątke z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, Zosia mała wtedy była, widac to po długości włosów hehe ale przygoda na całe zycie do wspomnień :) dzieki Aga!

      Usuń
  6. Ale super zakładki, a Pippi jest rewelacyjna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to poszłaś po bandzie z tymi książkami, znowu będę na szarym końcu, ale sie nie poddaję . Zakładki też świetne zwłaszcza ta z PIPI . Nie chce marudzić ale brakuje Ci banerków do zabaw :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory masz racje, musze usiąść do kompa, dzieki Aniu za ciepłe słowa !:)

      Usuń
  8. Super zakładeczki! też zwróciłam uwagę na tę z Pipi, ale jak nie zwrócić na nią uwagi?!:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki, szczególnie Pippi mi wpadła w oko;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zakładki, Pippi film mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto nie lubi Pipi? To przez nią uwielbiam rudzielców. Zakładka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz nigdy tak nie patrzyłam na rudzielcow, przez pryzmat Pippi:) dzieki za podpowiedz :)

      Usuń
  12. Super zakładka z Pipi:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!