2.08.2019

kartki z paletą kolorów- sierpień 2019

Ania na sierpień wymyśliła nam poza paletą kolorów, jako obowiązkowy element-kokardę.


I ja stanęłam do zadania i je jakoś wykonałam :) Kolorów u mnie dużo i do tego kokardki z szarego sznurka jako obowiązkowy element :)



Do tego grupowe fotki w różnych pozycjach, żebyś miała Aniu do wyboru :)



Kartki trochę na jedno kopyto ale przecież nie będę ich wysyłać jednej osobie, więc żaden problem prawda ? Cieszę się, że wykorzystałam te grafiki z napisami, długo już czekały na swój czas a i tak ich jeszcze trochę mam.... kwiatki część od Was, część dostałam na urodziny od żony kuzyna :) 
DZIĘKI wszystkim za podarki :):):) a Ani za kolejny miesiąc ciekawej zabawy :)

34 komentarze:

  1. Bardzo fajne kartki Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nic masz turbodoładowanie... chm nawet się domyślam dlaczego :-)
    Agatko bardzo doceniam twój aktywny udział w mojej zabawie . Fajnie poskładałaś te napisy z kwiatuszkami. Pomysł z kokardką ze sznurka świetny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki Aniu bardzo za tyle ciepłych slow :)

      Usuń
  3. Piękne karteczki! I szybciutko wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne karteczki :-) I masz rację, mogłyby być nawet jednakowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak one mi się podobają!!! Świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości Agatko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maleńkie, delikatne kokardki świetnie dopełniają całości. Ja bardzo lubię tego typu ozdoby. Serdeczne uściski Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie skomponowałaś wszystkie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!