9.12.2019

słoiki od sąsiadki (12 sztuk) (107-118)

Kochani tak się złożyło, że rozesłałam smsy do sąsiadów i znajomych w poszukiwaniu słoików po kawie, moje zbiory i zapasy się skończyły a je potrzebowałam, głównie na kiermasze świąteczne.... Jedna z sąsiadek oddała mi torbę słoików. Trzy z nich wykonałam specjalnie z motywem mikołaja dla jej córeczek Wiktorii, Julki i Emilki, wypełniłam słodyczami, balonami i innymi frykasami i przekazałam z pozdrowieniami od świętego z brodą ;) :) :) mam nadzieję, że się ucieszyły :) 
Te kawy (nie pamiętam jaka marka) mają dość mocno przyklejone etykiety, rzadko udaje się je domyć tak, żeby umyć też klej, jednak po zamalowaniu farbą, nie ma to znaczenia, dlatego po zdrapaniu papierków nie męczyłam się zbytnio żeby je domyć.




Pozostałe, z racji, że miałyśmy więcej czasu zostały jeszcze dodatkowo ozdobione.
Zostały także uszykowane na kiermasze więc są bogatsze :)


Każdy jest inny, dobierałam serwetki tak, żeby były ciekawe i sympatyczne i mam nadzieję, że mi się udało. :) No a koleżanka Agnieszka ozdobiła ich pokrywki.








Słoiczki z zimową scenerią podsyłam do Reni na grudniową odsłonę zabawy.


Jak widzicie praca wre.... A w minioną sobotę był pierwszy z kiermaszy, niestety słaby jeśli chodzi o sprzedaż naszych produktów, za to kupiłam smaczne ciasta na niedzielę ;):):) i wsparłam dzięki temu szkołę, w której kiermasz się odbywał i z którego uzyskane pieniążki szły na jej cel.

Żebyście nie myślały, ze tylko ja się bawiłam w pomocnika świętego Mikołaja, podsyłam dowód, że i nas święty odwiedził :) Dzieci były zachwycone, wieczór czwartkowy wykorzystały na mycie butów więc łazienka zalana ale co tam :):):) 


życzę Wam radosnego drugiego tygodnia adwentu i serdecznie pozdrawiam !!!

36 komentarzy:

  1. Śliczne słoiczki zrobiłaś Agato :-)Ja niestety nie mam słoików takich do podrzucenia, nie lubię kawy rozpuszczalnej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no. Kochana. Ogrom pracy i świetna robota. Jak zawsze zresztą.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie zaskoczyłaś Agatko Tobie brakło słoiczków to przecież prawie nie możliwe 😊
    Piekne słoiczki serwetki super dobrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie hurcik słoiczkowy, a każdy jeden pieknie "ubrany" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucieszyłam się czytając, że czyszczenie butów dla Mikołaja nie poszło w zapomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe słoiki :)
    Każdy ucieszy z takiego słoiczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słoiczki i super współpraca przy ich tworzeniu.:) Ze słoiczkami niestety nie pomogę, bo nikt u nas nie pije kawy rozpuszczalnej. Fajnie, że podtrzymujecie tradycję z czyszczeniem butów dla Mikołaja. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ilości powalają. A każdy jeden unikalny.
    Wyobrażam sobie radość dzieciaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne słoiczku, z tymi ozdobnymi nakrętkami wyglądają naprawdę odświętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, piękne słoiczki, a te ozdobne pokrywki to strzał w dziesiątkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiki świetnie się prezentują! Ozdobione pokrywki dodały im szyku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mi się Twoje słoiki spodobały, że też spróbuję ozdobić swoje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko jesteś zdecydowanie artystą hurtowym :-) Super słoiczki pachną świętami, czuję mimo zatkanego nosa:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre dobre ;) zdrowka Olu zatem zycze 😘

      Usuń
  14. Słoiczki mega !! Bardzo podoba mi się pomysł z ozdabianiem wieczek, wyglądają bardzo świątecznie:)
    Pucowanie butów, kiedyś u nas obowiązkowe, frajdy co nie miara było, szkoda, ze moje córy już z tego dawno wyrosły;)
    Trzymam kciuki za powodzenie na kiermaszach, dziękuje za udział w zabawie i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Reniu, bardzo mi miło czytać te słowa :):):)

      Usuń
  15. Piękne słoiczki. Każdy ślicznie udekorowany!
    Agatko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!