30.11.2016

świątecznie ze zwierzątkami

u ULI w tym miesiącu.


Mam ogromny niedosyt krzyżyków ale zrobiłam co mogłam żeby z zadania się wywiązać :) Proste karteczki z grafikami z internetu, ilość przez moje niezdecydowanie, bo tyle grafik jest pięknych !!!

Na pierwszy ogień idą osiołki i słodki jeżyk...


 słodziachne misie....


 królica...


myszka ze słoniątkiem...


miś i wspaniałe pingwiny...












mycha i leśne zwierzaki...


 wspaniała seria pingwinka z niedźwiedziem (zakochałam się w nich)....




i przecudnej urody ptaszyska....


 Może i oprawa grafik jest mało świąteczna ale razem z napisem i grafiką kartki wyglądają nawet nawet. Dla rodzin z małymi dziećmi w zupełności się nadają i tam je wyślę :) I co niektóre planuję jeszcze pociągnąć brokatem, jednak dzisiaj bym już nie zmieściła się w listopadzie....:)

A na koniec wspaniały bałwan z bałwaniątkami, które mi przypominają ptaszki, dlatego podciągam je pod zwierzaki wszelkie maści :) napisy TU


pozdrowionka przesyłam z mroźnego lubuskiego zakątka ;)


10 komentarzy:

  1. Agatko! Ale Naprodukowałaś tych kartek, Wszystkie są Wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ślicznie i rowniez przesyłam pozdrowionka!

      Usuń
  2. Agatko ile karteczek, jaka seria. Wszystkie piękne i urocze z tymi zwierzaczkami, ale z pingwinkami rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! Dla każdego cos miłego! Dzieki Agnieszko:)

      Usuń
  3. Agatko, u Ciebie jak zwykle piękny hurcik!
    Podziwiam Cię szczerze, Kochana :)
    Jak Ty to ogarniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie widzisz Iwonko, tak ogarniam ze ledwo zdążyłam!

      Usuń
  4. Naprawdę hurtowe ilości :) Pracowita dziewczynka z Ciebie. Śliczne te karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, ja nie mogę, toż to cały zwierzyniec:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko jesteś cudowna!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!