26.11.2016

okrągło

Tak nietypowo jak na mnie, bo rzadko w soboty coś zamieszczam ale okrągło jest u mnie dzisiaj na blogu. Otóż właśnie się pojawił 600 post. 9 kwietnia 2013 roku zaczęłam prowadzić bloga, miało być to miejsce, gdzie tak w jednej kupie będę trzymać zdjęcia swoich prac ale jednak jest to nie tylko miejsce "albumowe", ponieważ poznałam w sieci wiele wspaniałych osób, blogowych koleżanek, także zajmujących się przeróżnym rękodziełem, dowiedziałam się nowych rzeczy, poznałam nowe techniki i wiele, wiele innych....na pewno jest to cenny czas ! 
A pierwszy post poza przywitaniem co zwiera ??? metryczki !!! :) haha :)
W związku z tym, że u mnie niewiele zabaw i nagradzania, postanowiłam że ogłoszę candy na tę okoliczność :) (pilnowałam, żeby tego nie przegapić-bo zwykle nie zwracam na to uwagi).


Chcę Wam się odwdzięczyć, chociaż troszeczkę sprawić radości i wywołać choć mały uśmiech na gębusi !!! :) i przygotowałam 6 nagród, które rozlosuję wśród zgłoszonych osób. A zapisywać się można do 17 stycznia, pod tym postem. Czemu taki termin??? Sama nie wiem, może będę miała wtedy więcej czasu na ogarnięcie i losowanie...??? Wiem że świąteczny czas nie będzie temu sprzyjał, potem Nowy Rok.... chyba na spokojnie będzie lepiej :) A 17 bo 2017 rok !!! :)

Nagrody są podobne, zawierają dla każdego coś miłego, starałam się, żeby każda osoba, która zostanie wylosowana, coś z paczuszki używała.... dlatego jest i dla robiących na drutach i szydełku, dla szyjących na maszynie, dla krzyżykujących, dla zajmujących się decoupagem i dla robiących karteczki a także dla łasuchów, bo dorzucę jeszcze niespodziankowe słodkości i herbatki :)
 I pamiętajcie, co Wam się nie przyda po prostu podajcie dalej i już !!! :)




I jak ? Są chętni ???

Nasi Synkowie zrobią losowanie w odpowiednim czasie, 
zatem zapraszam i powodzenia wszystkim życzę :) oraz wspaniałego weekendu !



92 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy blogowania, nagrody fantastyczne, więc z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest pierwsza chętna, dziekuje i zapisuje na listę:)

      Usuń
  2. No jak nie jak tak!!!
    Zapisuję się i już :)
    Banerek zabiorę po niedzieli dopiero:) bo teraz zakręcony czas mam i tylko telefon do dyspozycji
    Tulaski dla Zosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko przede wszystkim gratuluje tego 600 posta, ja co prawda też własnie obchodzę 3 rocznica blogowania ale takie dobrego wyniku nie mam. Fajny jest ten świat blogowy, inaczej by nas tu nie było.
    Po takie fajne prezenciki ustawiam sie oczywiście w kolejce, bo wiadomo przydasie to coś co lubimy najbardziej.
    Buziaczki przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 600 posta. Zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje takiej liczby! Piekna! I oczywiście staje w kolejce. Może 2017 to będzie szczęśliwy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Gratuluję Ci Tak wspaniałej Liczby,Życzę Ci dalszych wspaniałych lat. Ja również Ustawiam Się w kolejce Po tak wspaniałą nagrodę - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisuje Cie zatem na listę Krysiu i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Gratuluję. Tyle wpisów ho,ho. Chętnie przygarnę takie cukierasy wszak przydasiów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca liczba wpisów:)
    Co do cukierasów to już mam prezencik od Ciebie więc dam szansę innym:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja decyzja Aniu ale jak zmienisz zdanie, zapraszam!:)

      Usuń
  9. Agatko, gratulacje z okazji 600 wpisów i życzę Ci jeszcze 600 razy tyle do potęgi 600.
    Po przydasie się nie ustawię (aczkolwiek z bólem serca), bo ostatnio dziewczyny mnie tak hojnie obdarowały, ze mam skrupuły, by jeszcze po coś wyciągać ręce. Ale ostro kibicuję innym:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok Gosiu ale gdybyś zmieniła zdanie, bo do końca zabawy jeszcze trochę, to zapraszam :) i ściskam :)

      Usuń
  10. Agatko, gratuluję tych imponujących osiągnięć i życzę Tobie duuużo więcej, a sobie przyjemności zaglądania i podziwiania :)
    Przydaśki zostawiam dla innych, bo również zostałam ostatnio hojnie obdarowana :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne...ale gdyby cuś zapraszam Iwonko :) i dzięki !!! pozdrowionka również ślę :)

      Usuń
  11. Gratuluję Agatko 600 postów i życzę Ci kolejnych. Jeśli pozwolisz i ja ustawię się w ogonku po łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sukcesów w blogowaniu i zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych udanych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aga i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy ;)

      Usuń
  13. Agatko serdecznie gratuluję 600 posta :) życzę kolejnych setek :)
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ulo i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy !

      Usuń
  14. No no Agatko gratuluję serdecznie, 600 postów to już nie przelewki :) Życzę jeszcze wielu takich chwil :) Zgłaszam się również do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sieci dziekuje!!! Pozdrawiam rowniez;)

      Usuń
  15. Łoooooo 600 post! Gratuluję i życzę weny na wiele wiele następnych :) Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu!:) i witam Cie wsród uczestników zabawy!

      Usuń
  16. Super! Gratuluję! Zapisuję się! Wiesz, kto?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jaka liczba. Gratuluję i życzę kolejnych kreatywnych pomysłów i czasu na ich realizację.
    A na candy oczywiście się zapisuję, tylko banerek jutro wstawie, bo dłubie z telefonuvi w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i witam Cie w gronie bawiących sie:)

      Usuń
  18. Gratuluję pomysłowości, pracowitości i wytrwałości, a przede wszystkim gratuluję dobrej organizacji i pogodzenia twórczej pasji z obowiązkami mamy :) Dalszej pomyślności!
    Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i cieszę sie ze dołączasz do zabawy:)

      Usuń
  19. Gratuluję 600-tnego posta, to bardzo dużo jak na niecałe trzy lata blogowania. Tak trzymaj.
    Uwielbiam przydasie, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu i cieszę sie ze bawisz sie z nami!!!:) powodzenia!

      Usuń
  20. przydasi nigdy za wiele
    gratulacje!!!
    info na bocznym pasku pisemnie zamieszczam

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, gratuluję! to i ja się ustawiam po przydasie do Ciebie:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Madzia: Agatko, gratuluję! to i ja się ustawiam po przydasie do Ciebie:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze - GRATULUJĘ! Co za liczba! :D
    Po drugie - oczywiście, że się zapisuję, uwielbiam przydasie ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i miło mi Cie gościć wsród uczestniczek zabawy!!!

      Usuń
  24. Gratuluję tak pięknej liczby! Może mnie też się kiedyś uda tak piękny wynik osiągnąć =)
    Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia zycze i witam wsród uczestniczek zabawy:)

      Usuń
  25. Słodkości przygotowałaś, więc i ja z wielką przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agato i ja chętnie wezmę udział i stanę w kolejce, bo przydasiów nigdy za mało ;)
    Gratuluje 600 posta i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i miło mi ze dołączyłaś do zabawy!:)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dziekuje i ciesze sie dołączyłaś do zabawy:)

      Usuń
  28. Gratuluję i staję w tym długim ogonku.
    Życzę podwojenia tego wyniku :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciesze sie ze dołączyłaś do zabawy! Pozdrowionka sle:)

      Usuń
  29. Na Twoje rzeczy zawsze jestem chętna ;).

    Oczywiście zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:) Gratulacje z okazji tak imponującej ilości postów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Natalio i witam Cie wsród uczestników zabawy:)

      Usuń
  31. # lata blogowania i 600 postów to niesamowity dorobek! Gratulacje! Wielu kolejnych lat inspirowania siebie i innych Ci życzę! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy :) Piękne prezenty przygotowałaś! Banerek wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cie gościć w moich progach, powodzenia w losowaniu zycze i rowniez przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  32. Szczerze, to jestem u Ciebie pierwszy raz, ale chyba zostanę na dłużej :) Gratuluję wspaniałego wyniku w blogowaniu, no i życzę dalszych sukcesów ! Z chęcią się zgłaszam do candy. Banerek będzie za chwilkę tu: http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ze zamierzasz zostać na dłużej, bardzo sie ciesze i zycze powodzenia w losowaniu:) ja Ciebie rowniez chętnie odwiedzę!

      Usuń
  33. Gratuluję rocznicy i z chęcią ustawiam się po nagrody
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    https://aldonka40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odwiedzę zaraz Twój blog i miło mi ze zgłosiłaś sie do zabawy:)

      Usuń
  34. Ile dobroci! Wszystkie prezenty wyglądają bardzo zachęcająco :) Ustawiam się w ogonku, może się poszczęści :)
    Banner wisi na https://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Zapraszam również na nasze candy :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę i do Was, dziekuje ze dołączyłaś do zabawy! Powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  35. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat w blogowym świecie !!! Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy, banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziekuje, miło ze dołączyłaś do zabawy!!!

      Usuń
  36. Gratuluję takiej liczby, u mnie niedługo będzie 500 ;) Wspaniałe nagrody, chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wspaniały wynik ! cieszę się że dołączasz do zabawy :) powodzonka życzę :)

      Usuń
  37. To ja też się zapiszę i zapraszam do siebie życząc kolejnych lat blogowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu i z radością witam wsród uczestniczek zabawy!;) pozdrawiam!

      Usuń
  38. Agatko 600 post to piękny wynik,dlatego z całego serducha gratuluję i życzę kolejnych setek ,wspaniałych pomysłów i jak najwięcej czasu na realizajce swoich twórczych planów.
    Wspaniałe prezenty przygotować a takich przydaśków nigdy dość,one cieszą najbardziej .
    Oczywiście dołączam do zabawy,choć znając moje szczęście w takich zabawach na wygraną wcale nie liczę .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, u nas każdy bedzie maszyna losująca, nawet Zosia wiec jest szansa ze któreś łapki Cie wylosują:) dziekuje i zycze powodzonka!!!! Sciskam

      Usuń
  39. 600 postów!!! Wow jestem pod ogromnym wrażeniem. Imponująca liczba. Gratulacje. :)
    Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze tak licznie bierzecie udział w mojek zabawie, dziekuje i zycze powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  40. Gratuluję i życzę abyś równie cieszyła się z 6000 postu . Oczywiście i ja przyłączam się do zabawy - mirella44@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią zgłaszam się do tego candy! Bloga nie mam, ale baner umieściłam u siebie w Google+, a poza tym haftuję obrazki i poduszki haftem krzyżykowym oraz wykonuję ozdoby świąteczne, więc strona bardzo mi się spodobała, a takie upominki na pewno by się przydały i sprawiłyby radość, ponieważ lubię robótki ręczne :)
    Mój e-mail: beatakandzia@gmail.com
    Gratuluję też 600 postów i życzę wielu kolejnych oraz radości i wielu fanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Beatko za miłe slowa i ze do mnie zajrzalas:) zatem powodzenia w zabawie!:)

      Usuń
  42. I ja się zapiszę
    Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję pieknej rocznicy i oczywiście życzę następnych wspaniałych lat blogowania. Liczba postów jest wg mnie po prostu fantastyczna.
    Podziwiam i gratuluję.
    Z nadzieją nieśmiałą ustawiam się w kolejce. Może się uda.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cie gościć w mojej zabawie, zycze zatem powodzenia!!!

      Usuń
  44. Zgłaszam się i jestem chętna na te "coś miłego". Jak prawie każda kobieta, lubię to, co związane jest z igłą i nitką oraz z kartkami, słodyczami i herbatkami, zestawy zapowiadają się ciekawie, więc gdyby się w losowaniu poszczęściło, to na pewno by to bardzo ucieszyło i miło by się coś z tego później tworzyło :).
    Pozdrawiam i gratuluję tej okrągłej liczby postów, życzę kolejnych setek, postów i fanów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i ciesze sie ze dołączyłaś do mojej zabawy:) pozdrawiam i zycze powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  45. Hej, trafiłam przez przypadek ale z chęcią się zapiszę do zabawy, gratulacje wytrwałości i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja, o któryś z tych zestawów, chętnie zagram dla mojej żonki! Cenimy ozdoby tworzone nitką czy z papieru, więc miło byłoby mieć u siebie coś wykonanego z tej wygranej :)
    Brawo okrągłej sumki i życzę dalej wszystkiego, co najlepsze, nieustannych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze, witam rodzynka wsród uczestniczek mojej zabawy i zycze powodzenia !:)

      Usuń
  47. :) Agatko -gratuluje skuteczności i obfitości! Podziwiam jak wszystko ogarniasz :-) a jesli termin do polnocy to w ostatniej chwili staje grzecznie w kolejce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze sie łapiesz , zaraz robię losowanko:) powodzenia!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!