28.03.2019

wielkanocna ozdoba

olejny miesiąc i kolejny temat w zabawie u Uli na hafciki różnego rodzaju. Tym razem ma być coś związanego z wielkanocą, bo ta już niebawem :)


Po tym jak w lutym link do moich prac z tematu miłość niejedno ma imię nie został jakoś do żaby przyjęty trochę się zniechęciłam, zasmuciłam... nie chodzi o wygrywanie nagród tylko o to, że wykonałam prace specjalnie na tę okoliczność i się starałam wkładając w nie serce a tu klops...  
 no ale jak wpisałam w necie haft na wielkanoc i znalazłam właśnie hafcik o którym piszę, nie mogłam się oprzeć ;) W zdobyciu wzoru pomogła mi Monika, której jeszcze raz DZIĘKUJĘ !!! 




Wciąż jestem pod wrażeniem konturów, jaką ogromną różnicę robią.... niesamowita sprawa !!!






Haft może nie jest taki typowo wielkanocny ale jest i królik i kurczaczki... no taki słodki, sielski widoczek :) Mnie zauroczył i się bardzo cieszę bo akurat wpasował się wielkością w mój ostatni kawałek kropkowanej kanwy hehe :) a powstało z niego.....




Do tego jeszcze stworzyłam jaja kolorowe.... :) 





I wszystko razem w komplecie :)


 Cieszę się, że mimo wszystko zrobiłam te ozdóbki, uszczęśliwię nimi kogoś :) 
My lecimy dzisiaj do Koszalina, odwiedzić chrześniaka, zobaczę kiedy tu zajrzę więc póki co pozdrawiam ciepło !!!

aaa sponsorem nagród jest TA firma





42 komentarze:

  1. Piękne xxxxx ozdoby wielkanocne.Takie drobiazgi potrafią uszczęśliwić i kogoś i nas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tym uszczęśliwianiem to prawda :)

      Usuń
  2. Serduszko świetne! No i jaja też b. fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik z kurczaczkami cudny, fajny pomysł na umieszczenie haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne to serduszko , buzia się sama uśmiecha :) Przyjemnej podróży :) morza zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek jest cudny, tak samo jak i całe serducho i jaja też:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne ozdoby, Agatko. Ten haft jest przeuroczy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zawieszki, a serducho z zajączkiem - BOMBA !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko to prawdziwe mistrzostwo świata, a pisankowe zawieszki wyszły śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko hafcik faktycznie uroczy totalnie sielski i anielski a serduszko z nim cudowne , Jajeczkowe zawieszki również świetne.
    Udanej podróży i miłego pobytu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny hafcik zagościł na twojej sercowej zawieszce. Naprawdę słodki i uroczy. Jajeczkowe zawieszki są również śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko uroczy wzorek wybrałaś :) cudne serduszko :) dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za kolejny fsjny pomysł i motywacje do zabawy :)

      Usuń
  12. Jakie super hafciki Agatko, ten z zajączkiem i kurczaczkami jest uroczy, piękne serducho z niego powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycił mnie hafcik i serduszko z zającem! Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty, moje serce skradł ten z zajączkiem i kurczakami:) Jest cudny, dodatkowo zrobiony na pięknym materiale:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniutkie są te zwierzaczki i na serduszku wspaniale się prezentują i pisanki świetnie wyglądają:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten haft skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko, jeste zachwycona tym serduszkiem1 No po prostu...jest wyjątkowe! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale uroczy hafcik wypatrzyłaś...rewelacyjnie na tej kanwie w kropeczki wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!