30.10.2019

haftowane zawieszki- październik 2019

W październiku Ula zadała nam temat śnieżynek :) przyjemny prawda ?!


Podeszłam do tematu może trochę inaczej, łatwiej ?! Stwierdziłam, że wyszyję co mi się spodoba a gdzieś dodam śnieżynki czy to na sukience, czy na choince czy na niebie.... tak też zrobiłam :)
Wyszyłam aniołka i do tła dołożyłam kilka śnieżynek.... najpierw bez konturów...





tu już w oprawie:




A dodatkowo wdzięczne maryjki


ozdobione złotymi śnieżynkami :)





i cały kwartet :



zawieszkę podsyłam też do Kasi i do Moniki.


A wzory, które wyszyłam dostałam dzięki uprzejmości blogowych koleżanek,  jeszcze raz DZIĘKUJĘ! Serdecznie pozdrawiam i dziękuję, że zaglądacie do mnie :)

36 komentarzy:

  1. Agatko grunt to dobry pomysł !1 barwo wybrnęłaś ze snieżynek superowo. Zawieszki wyszły świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Maryjki i przecudny aniołeczek Agatko.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko piękne hafty i pomysł wspaniały .
    Pozdrawiam serdecznie Agatko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze jaka pomysłowa :) Fajne zawieszki Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace i światy pomysł na śnieżynki. Aniołek jest wręcz zachwycający, pełnia uroku. :))) Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalnie podeszłaś do tematu :-) Świetne zawieszki i bardzo wdzięczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórcze podejście do śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe hafciki, Ta Maryja z Dzieciątkiem jest taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konturki cuda zdziałać mogą,jak widać. Świetny pomysł ze śnieżynkami. Piękne zawieszki. Pozdrowienia i uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie zawieszki !!!
    Aniołeczek przecudny,ale te z Mateczką i Jezuskiem też piękne.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za piękne zawieszki! każda cudna, kazda inna! Oczu nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wybrnęłaś z tematu :) super zaieszki :) aniołek cudny i Maryjki pięknie wykomponowane mają śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest kwartet doskonały !
    Wspaniałe hafciki popełniłaś, jestem jak zawsze zachwycona!
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem, a przy okazji wyszyłaś, to na co miałaś chęć.
    Dobrze pokazałaś jaką różnicę dają kontury. Na oku widać to najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!