22.10.2019

serca z dobrego serca :)

Ula u siebie na blogu wspomniała o ciekawej akcji. Dlaczego ciekawej ? Ano kto nie lubi sprawiać radości innym mh? Ja bardzo lubię, dlatego postanowiłam się przyłączyć i wykonałam 
6 serc ozdobionych metodą decoupage z dwóch stron... :)


serce z wiewiórką zgłaszam TU i TU








Jak widać wybrałam różnorodne serwetki żeby obdarowani mogli sobie wybrać 
w zależności od nastroju różne strony ;):):) hehe....  poszły już w świat :)




Dzięki Ula za tą szybką akcję, serducho mi się cieszy ;) pozdrawiam ciepło !!!

a i podsyłam nasze zbiory i wieeelkie prawdziwki :)


42 komentarze:

  1. Piękne serca! Najbardziej spodobało mi się to z żyrafami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze :) ja mam innego faworyta :) jak widac gusta i gusciki, tak ma byc :)

      Usuń
  2. No ja Cię proszę ale giganty, te dwa grzybki wystarczą na wigilijne uszka dla całej Rodzinki. Gratuluję zbiorów.
    Serducha cudne z serca zrobione i z sercem darowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny gest sercowy, grzyby niesamowite, giganty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to umiesz pomagać innym. Ale, że tak dobrze to Ci wychodzi! Fajna sprawa ze strony Pani Uli, że myśli o starszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubie to robic wiec ciesze sie ze dotarłam do takich wiadomości :)

      Usuń
  5. Świetne te Wasze zbiory:-)
    Serducha wyglądają rewelacyjnie! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serca.
    Ale te prawdziwki.... nieprawdopodobne. Zdrowe były? Nie świeciły? :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serducha :) Grzybów tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serducha- to z końmi skradło moje serducho :)
    Grzyby niesamowite. Gratuluję takich zbiorów :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serducha na pewno sprawią innym radość. Pięknie je ozdobiłaś!
    PS Łał, jakie te prawdziwki duże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie GRZYBY!!!!!!! A serca przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serca sercem ❤❤❤
    Piękne wszystkie!!!
    A grzyby jakie olbrzymy,Gratuluję tak zacnego zbioru 😎
    Pozdrawiam miło Agatko 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka.:) Wow, jakie imponujące okazy... Gratuluję udanego grzybobrania.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serca są cudne, Agatko o wielkim sercu.
    Ale macie grzybowy urodzaj.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzyby sa niesamowite, jakie wielkie !!!!!! nie do wiary !
    Serducha widać, ze z serducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe my tez bylismy zaskoczeni tymi okazami :);):)

      Usuń
  15. O matulu jakie wielgachne grzyby :)
    Agatko śliczne zrobiłaś te serduszka i fajnie, że sa dwustronne, podwójna radość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sercowe obrazki, moim faworytem jest jesienne z ptaszkami. Prawdziwki ogromne, grzybiarz może być dumny ze zdobyczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak duma rozpiera z takich rekordzistów :):):) dzieki za ciepłe słowa !

      Usuń
  17. Extra serca! Super, że zrobiłaś je w wersji dwustronnej!
    Grzyby uwielbiam! Też mam tegoroczne zdjęcie z podobnymi okazami!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej podoba się z wiewiórką i końmi, bo ja taka sentymentalna jestem ;0 Super Agatko serduszka powstały pięknie dziękuję za przyłączenie się do akcji :) a grzyby!!!! jestem w szoku, że potrafiły takie urosnąć i nikt ich wcześńiej nie znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa my tez sie dziwiliśmy, widocznie czekały na nas :):):)

      Usuń
  19. ło matko!! ale grzybale;) ale radocha była, co nie?:)
    Akcja gdzieś mi umknęła, a szkoda, ale Twoje serducha rewelacyjne i różnorodne- piękne:)Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa każde grzyby cieszą ale takie szczegolnie 😂

      Usuń
  20. Ale olbrzymy! Wow! Serducha przecudne, moim faworytem jest to serduszko z wiewiórką, jest cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!