2.02.2018

kartki wielkanocne do Hubki

To już trzeci rok zabawy i mojego w niej udziału. U Ewy w tym roku trzy propozycje zabaw:
Hardcorowy zawrót głowy wersja 2 z użyciem zaproponowanych kolorowanek. Ewa chce nas zachęcić do kolorowania, ja to lubię ale profesjonalnego sprzętu do tego nie będę kupować, koloruję tym co mają dzieci :) I u mnie karteczki takie na "jedno kopyto"...




trochę dyskotekowo ale jakoś tak ciągnie mnie do żywych kolorów !


Kolorowy zawrót głowy to kartki z użyciem zaproponowanych przez Ewę kolorowanek i zastosowaniem wytycznych :



i u mnie dwie podobne karteczki


I hardcor w wersji 1 z wykorzystaniem wytycznych z banerka:


Jakoś ta fuksja mi tu nie chciała pasować, no ale jest...



Przyznaję, że z paseczkami pracowało mi się bardzo przyjemnie !


Dzięki Ewo za fajne inspiracje  :)
pozdrawiam :)




43 komentarze:

  1. Ale extra kartki zrobiłaś. Jak zawsze hurcik bardzo udany Podoba mi się bardzo ta kartka ostatnia z całą bazą w paseczki i te z kwiatkami pokolorowanymi na różnokolorowo.
    Super jest Agatko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez ta ostatnia z baza padaczkowa jest najlepsza ::) dzieki Aniu i sciskam!

      Usuń
  2. Wow ale produkcja😊 Pięknie ci te karteczki wychodzą i jak widać żaden profesjonalny sprzęt nie jest potrzebny. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, podoba mi się to szaleństwo kolorystyczne :). Bardzo pomysłowe są te z paseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kolorowo i wiosennie, Agatko!
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wiosenne , kolorowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają. Te kwiatuszki są sympatyczne. I jaja ogólnie ;) I paseczki - bardzo dobry pomysł.

    Ja generalnie lubię kolorowac, ale teraz zastanawiam się co to jest "profesjonalny sprzęt do kolorowania"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa , która na codzień robi kartki z elementami ktore koloruje, posiada do tego odpowiednie mazaki , ktore sporo kosztują , tak samo kredki akwarelowe czy inne....a ja używam zwuklakow :)

      Usuń
  7. Agatko, jak zawsze piękna ilość i piękne wykonanie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ,kolorowe kartki :-) Fantastyczne są te ze ścinkowym tłem ,a z kolorowaniem też pięknie sobie radzisz :-) Kredki akwarelowe nie są takie drogie ,bo skromny zestaw Mondeluz można kupić za ok. 25 zł,są bardzo wydajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ,kolorowe wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam rewię mocnych kolorków- super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, jesteś niesamowita, aż mi słów zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo, świątecznie, wiosennie. "Zwykłe" przybory do kolorowania też dają radę i jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieustannie podziwiam i zastanawiam skąd w Tobie tyle energii i zapału.Jesteś wielka Ty i to, co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzieki Marysiu...po prostu to lubie, dlatego...

      Usuń
  14. Ależ hurcik...
    ostatnia wielkanocna na zielonym tle SUPER...to taśmy "washi"?? jako tło?
    Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Justynko to paseczki z papierów kolorowych:) tez ta najbardziej mi sie podoba :)

      Usuń
  15. Różnorodne i piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne są Twoje karteczki, Agatko!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu za odwiedziny i ciepłe słowa !:)

      Usuń
  17. Agatko! Jest chyba nie zastąpiona, Twoje karteczki są Przepiękne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Powstały bardzo ciekawe kartki. Będzie co wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuję Święta:-) Bardzo kolorowe w dodatku, a kolorowanki to fajna sprawa, osobiście bardzo lubię kolorować, tylko jakoś czasu na to nie umiem uskubać:-) Pozdrawiam Agatko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne! Kolorowe i wesołe:) Takie własnie jak święta wielkanocne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wiesz Agatko- przy Tobie czuje sie jak leń;D
    nie wiem jak Ty to wszystko ogarniasz, ale podziwiam
    Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Reniu, nie zawstydzaj mnie prosze:) po prostu robię to co lubie, kiedy mam czas :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!