12.02.2019

wielkanocne kartkowanie- luty 2019

Ach mam jakiś opad werwy na robótki, dłubię coś tak ale jakoś tak powoli.... może nie powoli ale po prostu są ważniejsze sprawy teraz i wychodzi jak wychodzi... mam część prac, których jeszcze nie mogę pokazać ale dzisiaj mam kolejne karteczki, tym razem do zabawy wielkanocnej u Madzi, w lutym mamy dowolność więc przejrzałam swoją wielkanocną teczkę i skleiłam kilka karteczek ;)




Dwa rodzaje, jakże inne od siebie ale jakże ładne, prawda ?! Te kolorowe z barankiem przywołują wiosnę a te z Jezusem są takie nostalgiczne, spokojne, stonowane... jestem zadowolona z tej roboty :)


Ostatnio, może z racji jakiejś zimowej nostalgii, więcej czytam. Dorwałam się do trylogii, najpierw nie zachęcała mnie ale potem nie mogłam się oderwać, polecam :)


I mam kilka rzeczy do pokazania, u Aleksandry wygrałam takie cuda, no jestem zachwycona wykonaniem, dokładnością.... i fabuła opowieści z postaciami jest ekstra !!!


i Ewcia podarowała mi takie cuda... kolejne powody do radości... :)


Dziękuję Wam Dziewczyny z całego serca no i serdecznie wszystkich pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. Super karteczki Agatko. Być może to coś w powietrzu, bo ja tez od kilku dni nie mam sił ani ochoty się za nic zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko fajne te Twoje kartki . Prezenciki zawsze ciesze a jak jeszcze takie cudne to tym bardziej . Trylogie Agnieszki Krawczyk tez przeczytałam i tez mi się bardzo podobała.
    Pozdrawiam i dobrego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczne karteczki, jestem pod wrażeniem. U ciebie już Wielkanoc a ja jeszcze nic nie mam gotowego. Pozdrawiam. Wróciłam po długiej przerwie do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje kartek piękne :-)
    I widzę, że papierki już pocięte :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha spostrzegawcza Ewus jestes! Wykorzystuje bo po to sa ;) i jeszcze raz dziekuje !!!

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem kartki ze Zmartwychwstałym Jezusem :) czy możesz zdradzić co to za obrazek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj no z sieci ale dawno znaleziony... Jak go znajde na kompie w pobranych to Ci Agus podeśle 😊

      Usuń
  6. Kartki super, a podarków można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opad rękodzielniczej formy mnie nie dziwi, bo to przecież każdemu się zdarza, ale mimo wszystko trochę podziałałaś, czego efektem są super karteczki. Głowa do góry, idzie wiosna, a wraz z nią werwa wróci. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa juz czekam na to ze przyroda budzi sie do życia :):):)

      Usuń
  8. Piękne kartki, Agatko!
    A wena z pewnością szybciutko wróci, choć chwila z książką to też bardzo dobrze wykorzystany czas :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki! Mnie też coś ostatnio bardziej do książek ciągnie - uznałam, że to taka pora roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trylogię pani Krawczyk czytałam i poluję w bibliotece na inne pozycje tej autorki. Kartki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się te kartki podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, może wena ma ferie:) Niemniej jednak kartki powstały urocze, ja najbardziej lubię z Panem Jezusem, więc te szczególnie mi się podobają.
    Cieszę się, że takie piękne prezenty otrzymałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak Pan Jezus jest symbolem tych świat wiec powinien tez gościć na kartkach :)

      Usuń
  13. Cudne grafiki obie !!
    książki zapisuję bo nie czytałam, a ostatnio mam fazę na polską literaturę, co mnie bardzo zaskoczyło, bo do tej pory omijałam ją szerokim łukiem;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, polska literatura naprawdę jest dobra :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!