17.07.2017

bombkujemy- lipiec


U Agnieszki kolejne fajne wzory na ten miesiąc.


 Najpierw obowiązkowe bombki. Będzie  nie po kolei bo coś mam problemy
 z edytowaniem posta-przepraszam!



Tu dwa tyły pokazuję, bo przez przypadek natrafiłam na taką fajną i kolorową piankę...na próbę
podkleiłam, nie jest źle...


I moje dodatkowe:


Po lewej oczywiście surowizna po prawej z cekinami i konturem a na dole już oprawione i całe stadko moich cekinowych zawieszek:)


Tu zawieszka synka Jasia, trochę "nie świąteczna" ale chciał jak mama oprawione mieć ;) a batman wyszyty nitką na papierze przez malucha.


I dodatkowe dwa piernikowe ludziki, które po drodze mi się gdzieś zagubiły o nich zapomniałam, gdyby nie to pewnie byłoby ich więcej ...


 Na koniec wszystkie razem, w różnych konfiguracjach :




 Przyznaję, jest już tego sporo, coraz trudniej jest mi zrobić fotkę... ale bawię się doskonale. A myśl, że w grudniu będzie tego dwa razy tyle daje mi ogromną radochę i kopa żeby działać póki do grudnia daleko :) Dzięki Agnieszko za kolejne świetne wzorki i czekam co tam przygotowałaś dla nas na sierpień !!! haha... ciekawe ile jeszcze takich batmanowych zawieszek powstanie ?! :) papa!!! 



35 komentarzy:

  1. Agatko ale tej drobnicy już tam masz, nieźle :) Super hafciki i ogromne brawa dla latorośli,jak nic idzie w ślady mamy. Super zrobiona ta zawieszka z batmanem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cekinowe zawieszki są super!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cekinowe zawieszki są super!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe stadko tych zawieszek :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zawieszki, batman wymiata:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki z kolorową pianką super się prezentują :).

    To ci chochliki z tych pierniczków :).

    Twoje bombki z cekinami są cudne :).

    Ale i tak najładniejszy jest znak Batmana wyszyty przez Twojego syna :). Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu też nas czymś zaskoczy :).

    Agatko jak jest możliwość, to zawsze haftuję półkrzyżykami, bo potem nie muszę patrzeć na schemat :).
    Do linii się już przyzwyczaiłam i też wiele mi ułatwiają :).

    Nowe wzorki wyślę Ci wieczorkiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwoscią na wzorki a za miłe słowa dziekuje Agnieszko:) spróbuje namówić chłopaków zeby cos jeszcze wyszyli:) sciskam!!!

      Usuń
  7. Super zestaw , idziesz jak burza i w ilościach hurtowych , Jak tak dalej pójdzie choinki Ci braknie do wieszania :-), Batman bombastyczny , super, ze chłopaki się garna do prac ręcznych
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bombastyczny jak bomka:):):) w sam raz na Boze Narodzenie a o choinke Aniu sie nie martw i tak pewnie większość tego rozdam przyjaciołom :):):) sciskam!

      Usuń
  8. Dopiero połowa roku mija, a Ty już masz tyle ozdób Agatko :)Wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcja. Do grudnia chyba z lotu ptaka Agatko musisz zrobić fotkę bo się nie zmieszczą na jedną fotkę hihi. Ale pięknie wyglądają wiec dalej wyszywaj. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz, ile zawieszek. Pięknie, ja się przybieram też sobie jakąś zrobić, ale na razie tkwię przy większych haftach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zawieszki są pomysłowe i pięknie wykonane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, wpędzasz mnie w kompleksy:) Kiedy Ty to wszystko tworzysz, kochana?
    Batman jest super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu Ty robisz piekne kartki a ha w tym czasie tworze inne rzeczy:) sciskam!

      Usuń
  13. Świetne, wspaniała różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko! Bombeczki Przeurocze, A ilość tych ozdóbek oszałamiająca, Brawo dla Jasia, Batman super - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Batman wymiata!!! Jest boski!!! A Twoje stadko na święta będzie jak znalazł. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponująca kolekcja, Agatko!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały zestaw świąteczny już masz :) Super! A ten Mikołaj wg mnie najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mego kolorowe i super wyglądają :-) Jak patrzę na Twoje, to już wiem dlaczego moje mi się Grecją kojarzą. Kolory których użyłam do ich wyhaftowania, bo Twoje wcale mi się z nią nie kojarzą :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!