01.03.2016

etap 6

I tym razem bardzo pomysłowy !!! Nie żeby poprzednie tematy były nudne... nie nie... po prostu bez udziału w zabawie Ewy pewnie nie zrobiłabym takich fajnych karteczek. Teraz miały się znaleźć media i kropeczki na naszej karteczce. Wspaniała rzecz te media .... ale od początku :)


Z racji wspaniałej podpowiedzi Ewy i wyjaśnieniu co to są media, wpadłam na pomysł wykorzystania pasty strukturalnej, którą wieki temu zakupiłam (zajawiona filmikami w internecie i cudami które z niej tworzycie) ale do tej pory nie odważyłam się jej użyć.... i tu proszę jest OKAZJA!

Z mega grubego kartonu, żeby mi się nie powyginały wycięłam jajcoki (nie było to łatwe, boki były w kiepskim stanie no i bałam się o dwoje paluchy ale uszły z życiem). Następnie naniosłam na karton swoje wzory przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej. Za jednym zamachem 3 sztuki, jak szaleć to szaleć! I każde jajko jest inne..... Po wyschnięciu pasty zaczęłam dobierać tła i kropeczki żeby spełnić wymogi naszej organizatorki i przybrudziłam je bitumem żeby nie było widać niedociągnięć wycinającego jajka no i żeby podkreślić te fajne wypukłości pasty i wyszło to :










Specjalistką od zdjęć nie jestem no i czas mnie gonił ze względu na pociechy ale bardzo mi się podobają te jaja w dotyku, bo czuć coś "innego" pod palcami, są wiadomo ciężkie ale fajowe !!! Chyba zrobię jeszcze jakieś bo tektury mi kawałek zostało no i efekt mnie bardzo zadowolił... a i zabawa z pastą strukturalną też fajna, chociaż pietra mam jak ją nakładam hehe... 
ale adrenalina też dobra rzecz :) A co Wy na to ? Dzięki Ewuś za fajny temat !!!

7 komentarzy:

  1. Ale jaja, to znaczy niezłe jaja Ci wyszły. No i dzięki Ewuni mogłaś spróbować czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :)) no, a teraz muszę szukać co to bitum ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) taki preparat do postarzania... brązowe cuś :P ale może też być białe....

      Usuń
  3. Agatko świetnie wyszły Ci te karteczki ,a jakie mają wielkie jaja .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAJA jak berety :) dzięki Danusiu !

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!