18.02.2020

kartki na BN i święta na okrągło luty 2020

Po raz drugi łączę te obie zabawy, podobnie jak w styczniu.... Tym razem Inka zadała nam czerwony jako obowiązkowy kolor karteczek.


A Ula nietypową formę kartki oraz rogacza i śnieżynki.


Z nietypową karteczką się zmierzyłam. Nie wyszła jakoś rewelacyjnie i ja zachwycona nią nie jestem ale cieszę się, że spróbowałam czegoś nowego, bo bez zabawy Uli na pewno bym po tą formę kartki nie sięgnęła.  W porównaniu z kartką w styczniu, ta zjada mniej  papieru co jest pocieszające ale musiałabym popracować nad mechanizmem kartki w środku.... wszystko do dopracowania wiadomo !





Jak widać, tym razem wyprztykałam się z czerwieni :), których zdecydowanie mniej miałam niż fioletów ;) ale podsumowując, jestem z tych karteczek zadowolona. Wędrują do pudełka i cierpliwie oczekują grudnia i czasu wysłania ich w świat ;) 


Cieszy mnie fakt, że te nietypowe formy są naprawdę rzadkością, no i na pewno nie jedną osobę ucieszą :) a przecież o tą radość tu chodzi ! Mnie radość sprawiło ich tworzenie i za to Ince i Uli bardzo dziękuję ! A Was, którzy cierpliwie dotarli do końca, ciepło pozdrawiam !!!

46 komentarzy:

  1. Ciekawe kartki.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki powstały. Mnie ta z mechanizmem się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. w moim ulubionym kolorze, cudowne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! a jaki piękny składaczek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor pierwsza klasa, wiadomo! Świetnie ci wyszły te karteczki, grafiki rogasiów genialne!.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki temu kolorowi kartki bardzo świąteczne. Renifery świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czerwień taka świąteczna jest :)

      Usuń
  7. Fajne karteczki Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko super karteczki, świetnie sobie z nimi poradziłaś. Rogaś jest i śnieżynki tez a więc wytyczne spełnione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie CI Agatko wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartki, Agatko, oczywiście składaczek najbardziej mi się podoba:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podobają :) składaczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki z idealnie dobranymi kolorami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadania świetnie wykonane, możesz za kolejne się zabrać.Znając Ciebie, znów mały hurcik będzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak nie połączyć rogacizny z rogacizną :)) super, a czerwony - bo sercowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest czerwono i rogato ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Rogatego- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka z cyklu: "Zobacz kotku co mam w środku" Z wierzchu niepozornie a w środku zaskakująco i uroczo!
    Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :) i dziekuje za taka interpretacje :)

      Usuń
  17. Jest moc czerwonego, a renifer co jeden to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że spróbowałaś Agatko :) zawsze możesz robić formę dowolną nie papierożerną, jak niektóre dziewczyny :) wyszło CI świetnie! Dziękuję, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chce spróbować czegos nowego, mnie to cieszy i uczy :)

      Usuń
  19. Super !!! Bardzo podobają mi się takie karteczki składane ! Otwierasz - a tu niespodzianka ! Świetna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!