27.02.2020

haftowane zawieszki 2020- luty

Pora na pokazanie moich poczynań w tym temacie, moje wypociny podsyłam do Kasi i Moniki



Ale tak mi jakoś dziwnie przychodzić do Was tylko z jedną zawieszką.... taki oto zimowy hafcik wyczarowałam na nowych dostawach kanwy w kropeczki, bardzo ją lubię :)


Powstała taka oto zawieszka, średnica 9,5cm, pierwszy raz wykończyłam boki sznurkiem... inna, wyjątkowa....podoba mi się bardzo :) wędruje na "kupkę" :):):)




Ach u nas aktywny dzień, dzieciarnia smacznie chrapie... dobrej nocy życzę !!!

36 komentarzy:

  1. Super ta zawieszka. To prawda, że większość nas przyzwyczaiłaś do hurcików. Do Twoich postów można zasiąść jak do lektury. A tu cicho, szaaaaaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko świetna ta zawieszka , piękny hafcik zwłaszcza z konturami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki radosny bałwanek, pieknie go wykończyłaś tym sznureczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no zawieszka piękna! świetne tło dobrałas bałwankowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Kanwa w kropeczki to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna ta twoja zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna ale za to jaka piękna!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bałwanek :-) Zawieszka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna praca, a bałwanek - słodziaczek!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko tylko jeden hafcik, ale za to jaki piękny, śliczna jest ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne bałwanki!! jestem nimi zachwycona:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten bałwanek. Pięknie prezentuje się na tej kanwie.
    Muszę się gdzieś w taką zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik :)
    Muszę przyznać, że świetnie go wkomponowłaś w zawieszkę...bardzo mi się podoba:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zawieszka i ciekawie wykończona. Podoba mi się ta odsłona Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bałwanek cudeńko a cała zawieszka świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka pięknie się prezentuje!😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!