20.03.2017

święta na okrągło- marzec

u Inki w marcu patchwork. W sumie ciekawy temat, dla mnie obcy. Za przykładem stylizacji u Inki powstała pierwsza praca z kwadracików i świątecznych postaci. Ale czułam niedosyt. Wpisałam do wujka googla słowo, które mnie interesowało, czyli PATCHWORK i zaczęłam przeglądać prawdziwe szyciowe prace w tej technice. Zainspirowana poczyniłam dwie kolejne karteczki. 
Nie są idealne ale podoba mi się ta technika, jest o wiele bardziej pracochłonna ale warto się do niej przyłożyć i spróbować.... chociaż raz :)



Tło wykonane z resztek czerwonych, po lewej i zielonych, po prawej elementów. Tło czerwone wykonane z trójkątów, tło zielone z prostokątów różnej wielkości i kwadratów.


Dzięki Inko za kolejny fajny temat, który mobilizuje do próbowania czegoś nowego !
pozdrawiam i owocnego tygodnia życzę :)


43 komentarze:

  1. Wow, bardzo mi się ten patchwork podoba, nie dość że fajnie wygląda, to jeszcze można praktycznie wykorzystać ścinki. Zainspirowałaś mnie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Olu! Zatem tworczej pracy zycze:):):)

      Usuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś, kartki super wyglądają 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś, kartki super wyglądają 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, rewelacyjne kartki!
    Bardzo pracochłonny temat, ale daje ogromne możliwości, ograniczone tylko naszą wyobraźnią.
    No i wspaniały pomysł na wykorzystanie ścinków.
    Pięknych wiosennych dni życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Iwonko i za ciepłe słowa odnośnie kartek i za Twoja życzliwość!!! Sciskam cieplutko!

      Usuń
  5. Wszystkie piekne!!!! Pracochłonne ale efekt jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko u Ciebie prawdziwe patchworki wyszły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Uszyłaś" skomplikowane wzory! bardzo się cieszę, że temat Cię wciągnął, tym bardziej, że jak dobrze zauważyłaś, nie jest to takie łatwe, bo i kształty i wzory trzeba podobierać , no i kolory, to taka multi kartka :) nawet 3 kartki!!! są świetne, są niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki! Piękne tła stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! No patchworki jak się patrzy, Piękne są - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne patchworkowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Patchworki wyglądają jak z resztek choć z nich najczęściej nie są, ale można dowolnie komponować i kolory i wzory. Zrobiłaś ładne prace a że pierwszy raz to jeszcze należą się brawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie, szczególnie te trójkąciki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, świetne kartki patchworkowe, choć przyznają że najbardziej podoba mi się ta pierwsza . Patchwork bardzo lubię, zwłaszcza patchworkowe jaja i bombki z materiału , a ostatnio i w kartkach bo fajnie można wykorzystać resztki papierków .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś ślicznie zrobiłaś te karteczki,a ja jeszcze nie mam pomysła na te "potworki" :(
    Sporo pracy Cię kosztowało to wycianie itd ,ale efekt jest fantastyczny
    Miłego dnia ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Danusiu! I miło ze mówisz do mnie Aguś, rodzice sie tak do mnie zwracają;) sciskam!

      Usuń
  15. ta kartka z trójkątów to mistrzostwo!!! Rewelacja, najprawdziwszy patchwork!
    Troszke szkoda, że te białe dodatki giną w tym wszystkim :( ale może to na zdjęciach tak tylko wygląda...
    Podziwiam i pomysł i cierpliwość do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko, bardzo fajne karteczki. Jak zerknęłam na zdjęcia, to myślałam, że ta ostatnia jest faktycznie z kawałków tkaniny.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, złudzenie optyczne!:)
      Dzieki i sciskam Gosiu!!!

      Usuń
  17. Śliczne karteczki poczyniłaś. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki !!!
    Napracowałaś się.
    Ale warto było ;)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wykorzystanie resztek :)Ja też nie lubię niczego wyrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pracochłonne prace! Świetne na wykorzystanie ścinków.
    U Ciebie to patchworkowy majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne karteczki:) Wiadomo, jak dla mnie zielona nr jeden:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!