24.10.2016

choinka 2016-październik

Już dziesiąty miesiąc wspólnej zabawy u Kasi- kiedy to zleciało ?! TU październikowe prace.


U mnie trochę miszmasz w tym miesiącu, co prawda są dwa aniołki ale reszta bez ładu i składu... Na listopad planuję serię ale czy się uda? Czas pokaże !


Ta górna karteczka mogłaby też powędrować do Uli ale z racji nie poinsecjowego haftu,
 stwierdziłam że odpuszczę ! :) 


Ta z bombką to gotowiec kiedyś zakupiony, czekający w czeluściach moich zbiorów na swój czas... jak go otworzyłam, chyba tydzień leżało wszystko wybebeszone, przeraził mnie drobny len ale tylko strach ma wielkie oczy bo haft przyjemny ! Do kolekcji jest jeszcze druga kartka ale akurat spasowała do Ani bo jest skarpetka więc tam ją będziecie mogły podziwiać. Powiem jeszcze, że ciekawe było to coś złote, bo nie można tego nazwać nitką, grubsze i elastyczne....pierwszy raz miałam z takim czymś do czynienia ale efekt mi się podoba :)


No i dwa maleństwa, aniołek nie był planowany, taki fajny spontan !!!

Pozdrowionka przesyłam i wszystkim owocnego tygodnia życzę !!!


18 komentarzy:

  1. Agatko! Wszystkie karteczki są Piękne i takie Wesołe - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, a ta pierwsza z aniołkiem jaka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko U Ciebie znowu hurt :-) . Wszystkie hafty są świetne, a wiadomo haft broni się sam i wiele dodatków nie potrzebuje . Bardzo fajne wyszły kartki. Tak mnie zastanawia jak będziesz ja chciał wszystkie wysłać to majątek zostawisz na poczcie :-). Ale ja w sumie też sporo wysyłam bo akurat w tym przypadku nie uznaję życzeń w innej formie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak majątek ale juz wzięłam sie na sposób i w ciagu roku po troche kupuje znaczków zeby w grudniu tego tak nie odczuć:) a świat bez kartek sobie nie wyobrażam:) sciskam!

      Usuń
  4. Śliczne kartki!
    I jak zwykle hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurtowo i to haftowane karteczki, to ja podziwiam:) Ta bombeczka na drugiej karteczce bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, kolejny hurcik pięknych kartek. Ta z Myszką Miki jest urocza,
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki misz-masz tez ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne - takie radosne. Ta z bombką bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!