19.07.2018

kolorowy zawrót głowy-odc. 7

To dzisiaj z racji deszczowego dnia rzucam trochę kolorów i wiosny...
Ewa wymyśliła nam na lipiec fajny turkusowy kolor a do tego rzeczy z banerka.


Mnie temat podpasował. Znalazłam grafikę jajka z kwiatami, na biedę dwie turkusowe niby farby i zaczęłam majtać pędzelkiem. Spodobało mi się, mimo średniego efektu ale zabawa przednia!
 Mam nadzieję Ewo, że malowanie farbami może być ?!







Jak widać odcienie tusrkusów baaardzo się różnią, najważniejsze, że jest wesoło jak na okoliczność wielkanocy przystało :) Cieszy mnie to , że kolejne karteczki wędrują do kartonu, dzięki Ewo!!!

A poniżej jeszcze moje kolorowo pasujące znalezisko, działa :):):) i chyba będzie fajny do nauki zegara dla naszych dzieci z racji wyraźnych cyferek na tarczy.


Pozdrawiam oczywiście ciepło, mimo chłodu za oknem !



35 komentarzy:

  1. Przepiękne te pisankowqe karteczki :)bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki Agatko:) pozdrawiam z mega deszczowej małopolski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie!
    Dopiero znalazłam komentarz nt. przyrządu do wycinania kółek - tak, nadal jest do wzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozemy sie spisać meilowo? baran.agata@vp.pl

      Usuń
  4. Śliczna grafika z pisanką, karteczki oczywiście cudne. Sporo kartek będziesz miała do wysłania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak karteczki potrzebne bo robie tez dla mamy do wysłania :)

      Usuń
  5. Rewelacja! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne! najgorsze będzie to, że....trzeba je rozdzielić:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach komplet rzeczywiście swietnie sie prezentuje :)

      Usuń
  7. Cudnie się zazieleniło Agatko (chociaż chyba powinnam napisać zaturkusowało?:-))Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,super karteczki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Przepiękne są te Karteczki, Kolorowanie wyszło Ci Pięknie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zwykle cudny hurcik. Fantastyczne jajeczka Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jajeczne karteczki 🙂
    Na Wielkanoc jak znalazł.
    Pozdrowionka 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle tym pędzelkiem pomajtałaś i świetne wielkanocne jajeczka Ci wyszły.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko świetne karteczki przygotowałaś, ale zegar wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko nie przestajesz mnie zaskakiwać. Świetne są te malowane jaja i znowu hurtowa ilość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak wyszło jakos z rozpędu :) dzieki Aniu!

      Usuń
  15. Świetny hurcik Agatko, spory zapas u Ciebie karteczek.:) Zegar przedni, wspaniłe znalezisko.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko, piękne karteczki, kolorystyka jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jajeczka Agatko i piękne karteczki z nimi i jak zawsze ilośc imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!