21.03.2018

wielkanocne kartkowanie- marzec

u Magos zaczęła się nowa zabawa w tworzenie wielkanocnych karteczek przez cały rok.


A w marcu Magda wymyśliła dla nas temat zajączka z jajkiem lub pisanką.


I u mnie kolorowa twórczość :)



Chciałam sprawdzić kolorowe, wręcz rażące papiery, z których zrobiłam bazy do kartek.
Mnie się podoba, kolor nie przytłacza, bo nie widać go za wiele ale w sam raz. Oczywiście takie jest moje zdanie.... a ja nie jestem obiektywna hehe :)


I zbiorcze rodzinne zdjęcie :)
Nie wiem czy cały rok uda mi się tworzyć z Magdą ale będę się starać, bo wielkanocnych zawsze jest mniej....Dzięki za ten miesiąc i do kolejnego !

A dziś jest Światowy Dzień Zespołu Downa. Różne skarpetki to przypomnienie, że tego rodzaju "inność" to nie tylko trud, ale i wiele drobnych radości. Z pozdrowieniami od naszej rodzinki dla wszystkich, niezależnie czy przystających do "normy" czy nie.












33 komentarze:

  1. Agatko kartki super, ale bledną przy Waszym rodzinnym zdjęciu. Jest świetne . Pozdrawiam serdecznie Wasz wszystkich .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne, ale Rodzinka! pozdrawiam Was gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bardzo dobra jest rodzina, która razem dzień zaczyna. Razem modla się i jedzą. Na kanapie razem siedzą..." Jak miło na Was popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza z Was rodzinka :) Miło popatrzeć :)
    Karteczki śliczne, dziękuję za udział w wyzwaniu marcowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki! Pozdrawiam fajną Rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, ale najpiękniejsze jest zdjęcie waszej gromadki.:) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieplutkie Pozdrowienia dla całej Twojej rodzinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rodzinne zdjęcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasza rodzina jest cudowna! A wesołe, kolorowe karteczki bardzo mi się podobają.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykorzystałaś kolorowanki - mnie się kolorowe bazy również bardzo podobają :) Super fotka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Karteczki Bardzo Fajnie się prezentują z tymi kolorowymi bazami , A rodzinka jak zawsze Wspaniała - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, kartki bardzo fajne, ale rodzinka w komplecie, to prawdziwa radość. Jesteście wspaniali.

    OdpowiedzUsuń
  13. kartki świetne;)
    a kolorowe skarpety mają dopiero dzisiaj wzięcie u nas w szkole,wczoraj mieliśmy jeszcze rekolekcje:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę ,że ze skarpetkami nie macie problemu :-) Świetne ,wesolutkie karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, a Wasza rodzina to już absolutnie wystrzałowa ekipa, wygladacie razem prześlicznie. Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!