23.03.2017

kartki przez cały rok-marzec

u Ani projektantką tematów w tym miesiącu jest Danusia.


I tak na wielkanoc przygotowała nam Danusia jajo plus paseczki. Postawiłam na żywe kolory !!!





Lub ewentualnie kogut plus czerwony i u mnie jeden haftowany kurak... A ta po lewej karteczka natchniona tematem u Inki na marzec, którym jest patchwork ;)


I jeszcze jeden kogut wykonany na szydełku, zupełnie tego nie planowałam ale obok jego wzoru nie mogłam przejść obojętnie i szybko machnęłam kuraka... Z racji braku pod ręką kolorowego kordonka, pióra na ogonie i grzebień pomalowałam farbami plakatowymi i mazakami :) 
i nieskromnie powiem, że nawet mi się podoba efekt końcowy :)


Okolicznościowa to bukiet plus tasiemka, no i są bukiety i kokardki z tasiemek :)




Najtrudniejsze dla mnie było ośnieżone drzewo, planowałam haft, powstało zupełnie coś innego:


I pierwsze krzyżykowe dzieło naszego Karola (5,5l), na życzenie Karola jest też tasiemka
jako zawieszka ale nie załapała się  na zdjęcie, więc do zadania Ani się zalicza ;)


Zatem tym optymistycznym akcentem kończę i lecę do obiadu papa !!!


32 komentarze:

  1. Podziwiam u Ciebie Agatko zawsze ilość i Twoją kreatywność;)
    wszystkie piękne, ale kogut na szydełku mnie rozbawił do łez;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe!!! Ciesze sie i dzieki za miłe słowa Renato:)

      Usuń
  2. Agatko, piękności same. Szydełkowy kogut jest wspaniały. Wielkie brawa dla Karolka za tak udany haft.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności - buziaki pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko u Ciebie jak zawsze wysyp karteczek, każda inna i wszystkie piękne, a Karolka tulipan wyszedł prześliczny, u mnie dzisiaj króluje zabawa u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Violu i lecę obejrzeć co tam stworzylas:)

      Usuń
  5. Karteczki z barankami genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Super Karteczki, Kogucik uroczy, Piękne są też te okolicznościowe. Uznanie Dla karolka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. No brawo Agatko i dla Ciebie i dla synusia. Jak nic rośnie Ci konkurencja :)Karteczki zrobiłaś urocze, te z bukiecikami śliczne, a na widok baranków na pierwszych karteczkach buzia sama mi się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze i Tobie karteczki sie podobaja Lidziu:) sciskam!

      Usuń
  8. Agatko no super sobie poradziłaś z tym tematami . Koguty wszystkie wymiatają bukiecik w serduszku jest przepiękny a ten stempelek zimowy to mnie się strasznie podoba :-)
    Haft Karola cudny , nie myślałam , że chłopak w wieku 5 lat potrafi utrzymać igłę w paluszkach, ale po takiej zdolnej mamie to w sumie nie ma się co dziwić.
    Kolaż oczywiście zrobię i podeślę.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cała przyjemność po mojej stronie ze jeszcze mogę sie bawić... Jak zabraknie czasu to sie skończy i to hehe:) a Karol bardzo lubi dłubać igła, z reszta Jaś tez ale poki ci krzyżyki mu nie wychodzą... dzieki i sciskam!!!

      Usuń
  9. Ale masz utalentowanego synka :) Ja też swoje pierwsze krzyżyki postawiłam jak miałam niecałe 6 lat. Podziwiam Cię, że potrafisz naraz zrobić tak dużo pięknych prac. Ja robię je bardzo wolno, z zabawy u Ani została mi jeszcze świąteczna, a czas goni! Chciałam napisać, że najbardziej podoba mi się kartka z bukietem, ale chyba wszystkie są równie cudowne :D Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ann za przemiłe słowa!!!:) no i ja swoich kartek na raz tez nie robię:):):) sciskam!

      Usuń
  10. Zabawne kartki , a ta z kogutem super jest :**

    OdpowiedzUsuń
  11. To cała galeria ślicznych kartek! bardzo mi spodobał kogucik - kapitalny, nietuzinkowy pomysł.
    Miłego weekendu Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki:)Wykorzystałaś bardzo fajne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż za głowę się złapałam ,tyle kartek przygotowaś Agatko.Wszystkie są super.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafty i szydełkowy kogut fantastyczne !!! Ale baranki naj naj :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Baranki wymiatają ! Chociaż kogucikowi też niczego nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne karteczki zrobione, zadanie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!