27.08.2018

szydełkowy projekt domowy

Jak zobaczyłam TU post o tym tytule, odrazu przyszła mi na myśl moja robiona na drutach narzuta z której mam sporo resztek... planowałam z nich zrobić poszewkę na poduszkę ale w między czasie zmieniłam trochę zamiary. Myślę, że poszewka też powstanie ale póki co nieplanowanie wskoczyło mi coś innego do roboty :) No ale wracając do tematu...


Przeglądając inspiracje i szukając też inspiracji do przerobienia kolejnego krzesła padło na to co poniżej. Mianowicie z różnych resztek włóczek wykonałam otulinę na siedzisko krzesła, które zostało przywiązane łańcuszkiem z pomponikami.


Zapomniałam zrobić zdjęcie przed przerabianiem krzesła ale można sobie je wyobrazić brązowe z ciemnym siedziskiem. Prawidłowy kolor krzesła to ten po lewej-szary, 
siedzisko pokryte białym materiałem.


A na siedzisku moje szydełkowe zmagania.... 
 


 I wszystkie póki co przerobione przeze mnie krzesełka:


Całkowity misz masz ale co tam !

Bardzo przyjemnie pracowało mi się z szydełkiem i cieszę się, że ubyło resztek :) To bardzo fajny pomysł na ich zagospodarowanie. Ciekawa jestem poszewki której plan mam w głowie :) 

Pozdrawiam Was ciepło i owocnego tygodnia życzę :)
Aaaa i wedle życzenia niektórych jeszcze fota naszych pociech :)




33 komentarze:

  1. Agatko, zdjecie pociech - rewelacja :)
    I bardzo fajną sobie ta narzutkę na krzesło zrobiłaś, zdolne są Twoje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna otulina wyszła, pamiętam tego typu poszewki na poduszki, takie przytulne zawsze były. Po zdjęciu od razu widać że dzieciaki to żywe srebra i na pewno masz co przy nich robić :-) Hi, hi, hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nom żywe to sa hehe:) nie da sie ukryć ze na brak zajec nie narzekam ale daje rade :)

      Usuń
  3. No uwielbiam te Twoje latorosle, buzia się sama uśmiechA : śWIETNA NARZUTKA NA KRZESŁO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te krzesła i super, że każde jest inne, a jednocześnie pasują do siebie.
    Uwielbiam Twoją wesołą ekipę, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te uśmiechnięte buźki:) Sama radość mieć taką uroczą gromadkę:) Krzesełka wyglądają pięknie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Krzesło Przepięknie i odnowiłaś i piękne Pokrycie zrobiłaś- Kuchnia będzie wesolutka z tak pięknymi krzesłami, Dzieciaczki Wspaniałe, A Swoją drogą te auto jeszcze stoi całe :-) Pozdrawiam Was Wszystkich Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna otulina na krzesło, oj aż żal siadać. Wesoła gromadka wywołała i u mnie uśmiech na twarzy - miły początek dnia. Pozdrawiam Was milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko świetny sposób na wykorzystanie resztek , bardzo fajnie wyszło to siedzisko , aczkolwiek jednak te materiałowe podobają mi się bardziej.
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cie Aniu, mnie tez siedziska z materiałów rzucały bardziej do gustu :)

      Usuń
  9. Agatko wpadam, oglądam, ale pogodzić tyle rzeczy i komentowanie - ech szkoda się tłumaczyć. Ale jestem !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    krzesełka jak od projektanta

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzesełka są piękne i taki misz masz jest bardzo modny :) Ciągle Cię podziwiam za różnorodność i ilość prac - nie wiedziałam jak Ty to ogarniasz, ale ostatnie zdjęcie mówi już wszystko ;D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Maluchy wymuszają :) a krzesła super...fajny taki stylowy misz-masz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają te krzesełka, w takich kolorowych sukienkach! Świetny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Agatko! takie narzutki na kuchenne krzesła mam w planach od kilku lat😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w Twoim wydaniu na pewno beda zjawiskowe Olu !

      Usuń
  14. Fotka fantastyczna! Super pokrowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się taki miszmasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pociechy przesłodkie!
    A Twoje krzesła wyglądają naprawde super! Pomimo że każde inne, to i tak extra! jest kolorowo i nie monotematycznie ;)
    Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!