20.03.2019

zabawa z motywem- odc. 3

W marcu Ewcia wymyśliła dla nas wianek

a ja zaszalałam i stworzyłam spooooro karteczek :)







Twórcze szaleństwo spowodowane jest zapotrzebowaniem na karteczki... no ale zabawę miałam przy tym niezłą, tylko jedna karteczka nie ma elementu kolorowanego przeze mnie, bo jakoś zapomniałam o tym .... reszta zawsze jakiś element posiada i to mnie dodatkowo cieszy :) 


Dzięki Ewo za kolejny miesiąc fajnej zabawy !
serdecznie Was pozdrawiam i podsyłam trochę wiosny :)




31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zaszalałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiankowa różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jaka masa fajnych karteczek. Nie próżnowałaś ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szaleństwo to ja rozumiem, super karteczki Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej to już podchodzi pod akord:) Wszystkie kartki ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz wiosnę, u mnie forsycja jeszcze nie kwitnie.
    Kartki z wianuszkami super wszystkie. Tak przy okazji, kiedyś pokaż swoje pudełka z kartkami :-) Taki hurcik to się chyba nigdzie nie mieści :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolicznościowych nigdzie nie składam bo wysyłam na bierząco :) a wiosna wszędzie dojdzie prędzej czy pozniej ...juz nie moge sie doczekac kwitnących drzew owocowych :)

      Usuń
  7. Pięknie wiosennie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te wianuszki u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać wianek pasuje na każdą okoliczność:) świetne kartki ale ta z elfikiem chyba naj;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to Twoje szaleństwo. Każda jedyna w swoim rodzaju. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko Twoje kartki są tak kolorowe jak kwiaty ze zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, jaka piękna wiosna i jaki piękny karteczkowy hurcik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie szaleństwo to ja lubię - jest co podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I znów uroczy hurcik. Ty chyba mało nie potrafisz. Skąd w Tobie tyle energii i pomysłów? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko u ciebie jak zawsze ilości hurtowe :).

    Super wianki, wianeczki zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!