7.12.2017

zrobione z mamą-choinka

Wykonaliśmy z maluchami trochę drzewek świątecznych ale zapewne to jeszcze nie koniec....
Dzisiaj upieczone i zapuszkowane przepyszne ciasteczka z TEGO przepisu.


Chłopcy dalej układają koraliki, też choinki ...



A te ostatnie zrobione z  myślą o wyzwaniu ale służą chłopcom do zabawy póki co. Pomysł mam na dekorację ale jeszcze nie powstała bo za wcześnie ale na pewno Wam ją pokażę :)
I choinki posyłam TU, bez banerka bo coś nie chciał się otworzyć...




część jest minimalnie ozdobiona ale jak widać na górnym zdjęciu Zosia miała z tymi małymi elementami niezłą zabawę więc musiały szybko zniknąć...





Dziękuję za fajny pomysł do wspólnie spędzonego czasu i zabawy z dziećmi. Nam się podobało :)

A na koniec jeszcze mikołajkowa słodkość, przepis TU



 i prezent, który dotarł do mnie od Reni....w sumie to prezenty i do nas, bo Renia spakowała tego mnóstwo i pamiętała o każdym członku naszej rodzinki... DZIĘKUJEMY KOCHANA !!! Dziewczyna ma zdolne łapki, te bombeczki w kolorowych, starannie wykonanych ubrankach, frywolitkowe śnieżynki.... ach !!! sama radość :):):)


Owocny dzień za mną więc lecę spać, póki Tereska śpi :) Dobranoc !


24 komentarze:

  1. Zabawa z dziećmi przy wspólnym stole to najpiękniejsza rzecz jaka może być. Dzieciaczki będą pamiętały.
    Takie chwile cieszą. Prezenty od Reni super, miałaś wspaniałego Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna atmosfera, prawdziwie świąteczna. Cieszę się, że przepis znalazł uznanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! Pewnie ze tak! Jeszcze pierniczki bedziemy tworzyć Marysiu :)

      Usuń
  3. Ale super sa te choineczki z kartonu . Zdolne te twoje chłopaki , no ale jak się ma taką MAMĘ !!
    Ciasteczka u mnie czekaja jeszcze na pieczenie, ale Twoje wyglądają bardzo smakowicie
    Prezencik od Reni śliczny , bombki tez dostałam to wiem sę świetne
    Buziaki dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta Renia z wielkim serduchem!!!
      A ciastka polecam, nie za słodkie...takie akurat:)

      Usuń
  4. mniam pyszności Bardzo fajne choineczki powstały

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa!
    Ciasteczek jeszcze nie piekłam, wystarczy że Ślubny piecze babeczki i ja je hurtowo zjadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaradny Mężuś, tylko pozazdrościć :)

      Usuń
  6. Ale u Was fajnie! Jak zawsze, Agatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne choineczki czy te papierowe tez robily dzieci? Dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poza ostatnim etapem to wszystko za mna powtarzały... Tylko wzięłam za gruby papier i w ostatnim etapie cieżko szło, stad moja pomoc:)

      Usuń
  8. Prześliczne te Wasze choinki!! :)
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Przepiękne chwile znowu spędziliście, Choineczki cudowne, Ciasteczka apetyczne, A te twoje pomocne krasnale są wspaniałe
    Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko Terenia nic nie dostała, ale była małą niespodzianką i juz nic nie zdążyłam;D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu tym sie w ogóle nie przejmuj, skosztuje z moim mleczkiem czekoladkę :):):) Hihi :)

      Usuń
  11. Piękne choinki i bijąca radość w Waszych oczach! pozdrawiam Was najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te wasze wspólne zabawy. Buziaki dla was wszystkich 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!