13.04.2018

kartki BN-kwiecień

u Uli fajna mapka w tym miesiącu:


U mnie trochę pstrokato.... ale co tam.... będę miała różne karteczki do wysłania ;) Najbardziej podoba mi się ta z gwiazdą betlejemską i z reniferem....:)



 I grupowa fotka z kwietnia:


Przyznaję, tak szczerze, że karteczki tworzyłam szybko, prawie na kolanie. W sumie dzisiaj obrobiłam prawie wszystkie zabawy z kwietnia, no a dzień się jeszcze nie skończył więc liczę, że do ostatniej zabawy też zrobię co trzeba :) Dlaczego staram się je tak szybko zrobić ?!... po pierwsze, mam taką dwulatkę, która chce wszystko robić ze mną i żeby uniknąć "nieładu twórczego" tworzę jak Zosia jest na podwórku lub jak śpi, oczywiście jeżeli Tereska w tym czasie też śpi... inaczej się nie da. A po drugie prace w ogrodzie przed nami więc pośpiech w domowych robótkach wskazany :) Tyle z moich wywodów, miłego i słonecznego weekendu życzę i ciepło pozdrawiam !!!


40 komentarzy:

  1. Śliczne, wzorzyste papiery i prosty układ dały świetny efekt. U mnie też będzie z choinką, tylko nie mam takiego tempa jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem doprawdy jak Ty to wszystko ogarniasz ???? jestem sama w domu a i tak się nie umiem ogarnąć... może to już SKS :-)
    Super sobie Agatko poradziłaś, i kartki wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKS? Jedyne rozwiniecie jakie znam to szkolny klub sportowy :) Aniu a tempo coz ...wymuszone ....:)

      Usuń
  3. Agatko, świetnie wyszły te karteczki, bardzo mi się podobają, szczególnie ta z rogatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, wzorzyste papiery i prosty układ dały świetny efekt. U mnie też będzie z choinką, tylko nie mam takiego tempa jak Ty :)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykorzystałaś wzorzyste papiery. U mnie często długo czekają na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna różnorodność. Szczególnie podoba mi się kartka z gwiazdą betlejemską. Podziwiam tempo prac. Udanego weekendu Agatko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko a ja dalej podziwiam Twoje zorganizowanie i ilość przygotowanych prac :)
    kartki świetne:)
    pozdrawiam serdecznei

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosne karteczki! :D Z gwiazdą betlejemską - najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, śliczne karteczki. Podziwiam Twoja perfekcyjną organizację czasowo - robótkową.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie na kolanie działasz. Urocze karteczki. Miłej niedzieli i kolejnych twórczych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko urocze karteczki. Podziwiam cię za tak dobra organizację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na kolanie powiadasz, w takim razie masz zaprawę ogrodową zaliczoną, nie będziesz taka obolała jak ja:-) Pięknie poskładałaś te kolanowe karteczki, miłych prac ogrodniczych Agatko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki! Bardzo je lubie wiec radocha jest !

      Usuń
  13. Śliczne karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, śliczne karteczki. Podziwiam Twoja perfekcyjną organizację czasowo - robótkową.
    Gclub
    ทางเข้า D2BET

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko :)
    Przepiękne karteczki stworzyłaś :))
    Pozdrawiam miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu bedziesz miała co na Święta posłać :) :)
    Fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe i zróżnicowane interpretacje mapki, pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i świetnie :) dziękuję, że znajdujesz na to czas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!